Alla inlägg den 1 maj 2013

Av sodertos - 1 maj 2013 23:34

Ja någon som har kaninungar till salu?
I skåne trakten o gärna dvärgvädur eller liknande.

Tack på förhand! :-)

Av sodertos - 1 maj 2013 19:31

Japp då va man hemma igen efter en lång dag i solen.
Gick en runda vid Christinehof. Blev väl ca
5, 5 km
Sen blev det en rundtur på österlen men grillning ute vid sandhammaren.
Kycklingspett, gillade grönsaker o vanliga sallad. Vi hade p-sallad med men tog knapt av den.
Till dricka blev det äpplemust som vi hitta i ett litet stånd vid Kivik. Riktigt god o inga tillsatser bara äpplen :-D

Nu blir det mys framför tv:n med hjärtat mitt.

Trevlig kväll. ?

Av sodertos - 1 maj 2013 09:51

Vågen hade inte stannat!
-3, 7 kg nu!!! inte jätte mycke mem alltid något :-)

Testa ju mc donkans sallad igår. Tog kyckling o pesto... rätt god faktiskt.
Mannen tog cesar o den va inte så god.
O sen skulle man få bröd till men det slut så vi tog morötter istället :-)

Idag blir det väl ut i skog o mark så man får röra på sig :-)

Trevligt att ni kommenterar förresten...
Ni får gärma komma med förslag på mat o träning med ;-)

See yaa....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards