Alla inlägg under juli 2013

Av sodertos - 8 juli 2013 14:18

Ja då ska man försöka komma tillbaka till gamla vanor igen. Inte lätt....
Mycke lättare att ta något onyttigt från kylen...
Varför är det så?
Allt onyttigt är mycke lätteare att få tag på, lättare att göra o för det mesta gidare...

VARFÖR?!!

Av sodertos - 6 juli 2013 20:56

Då...

Nu...

Svårt att se kanske...
Men känner själv när jag tar i huvudet att benen känns tydligare.
Har märkt det i armhålorna med av alla ställen haha... svårare att få huden jämn, mer ihåligt eller vad man ska säga :-p

Snart dax för tårta igen...
4 gången på 2 dagar ;-)

Av sodertos - 6 juli 2013 17:09

Kalas nr 1 avklarat...
Nu nr 2 hehe...
Har fått så många fina paket idag med :-)
O tårtan blev god!
Tog färdiga choklad bottnar o la mosad banan i botten o jordgubbsylt på andra. Sen bara grädde o jordgubbar på. Blev mumma :-D

Nä nu ska jag mysa vidare med familjen.
Har föresten inte visat min nya klocka....


Av sodertos - 5 juli 2013 23:21


Hej du lille glade...
Du ska ner i min MAGE!!



Av sodertos - 5 juli 2013 21:11

Aaa... nu har jag äntligen landat i soffan med hjärtat o avnjutit god mat :-)
O sen blir det Daimtårta mmmm....

Ja jag hade ju invägning i morse... 60, 3 kg stod den på.
Ja jag tänkte att det va ju inte hela världen..
Skulle ner under 60 innan min födelsedag o det har jag lyckats med!
Dagen gick jag har ätit en tårtbit o lite annat...
Vägde mig nu innan kvällsmaten o vips...
59, 9 kg WOHOOOOO....
Så den där daimtårtan kommer jag äta mes gott samvete ;-)

Annars har jag fått jätte fina blommor av mannen min o av mamma.
Fick ett presentkort med av hjärta så här ska shoppas hihi...

Nä nu får jag fortsätta städa lite o fixa tårtan inför imorgon!

See yaa...


Av sodertos - 5 juli 2013 07:59

Stod på vasken imorse :-D


Av sodertos - 4 juli 2013 22:40



Fy fan vad jag älskar min man!
Man får aldrig nog o man är aldrig tillräckligt nära!
Vad skulle jag gjort utan dig?!

Av sodertos - 4 juli 2013 09:58

Vägde mig i morse men är upp på 60, 7 nu :-(
Men har den fantastiska veckan o är lite svullen så den gör nog sitt med!
Så tror inte att det blir någon bra invägning imorgon o ingen man kan rätta sig efter iheller!
Aja... vi får se.

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards