Alla inlägg den 17 juli 2013

Av sodertos - 17 juli 2013 20:48

Hade choklad kvar från igår...
( ja hör i häpna JAG sparat lite mer än halva)
o jag va riiiktigt trött efter mat så jag kände att lite lala skulle pigga upp. O sen är det lika bra att äta upp det så här inte finns något hemma hehe...
Käka 4 rutor o kom på att jag har ju vattenmelon i kylen.
Mycke nyttigare tänkte jag så jag GAV MITT CHOKLAD till sambon!
Så nu sitter jag här med melon o gott samvete ;-)


Av sodertos - 17 juli 2013 18:14

Blev en tur till stranden idag :-)
Blåste som fan när vi kom ner o kom lite små moln. Riktigt kallt emellanåt!
Körde in om till affären innan vi stack ut så blev lunch där nere.
Tog en sallad o bubbelvatten :-)

Nu har vi precis kränkt kvällsmat.
Hjärtat tog pizza o jag sallad IGEN haha...
Ja invägning på mån så bäst att hålla sig hehe...

Nä nu får det bli duschen o sen lite slappe framför tv:n kan behövas innan man går på 6 dagars pass.

See you later...


Av sodertos - 17 juli 2013 10:01

Blev banan med lite hallon kesella, granola o Gojibär. Gott! :-)

Viste ni förresten att Gojibären är riktiga super bär!
Inehåller 500 gånger mer c-vitaminer än apelsin.
3 gånger mer järn än spenat o en massa antioxidanter. :-D
O goda är dom med...
Smakar lite åt russin hållet o koncentrerad saffras smak... hehe...
sött o gott så passar mig perfekt ;-)




Smaklig måltid :-)

www.sodertos.bloggplatsen.se


O tack för alla tipsen jag har fått...
Har ni några nyttiga tips som ni vill dela med er med så skriv dom gärna till mig så kan jag lägga upp det här o hjälpa andra med tips ;-)

Kramis

Av sodertos - 17 juli 2013 08:25

Jaha... det va min sovmorgon :-(
Den hunden har vatt igång IGEN!
07.46 börja han idag.
Hade jag velat bli väckt så hade jag satt klockan!!
ååå.. vad jag är trött på detta!!
Fan.. folk som inte kan sköta sina djur ska inte ha dom iheller!!



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards