Alla inlägg den 15 juli 2013

Av sodertos - 15 juli 2013 21:52

Min nya sommarklänning :-)

Förresten...
Jag har inte blivet riktigt klok på det här mes frukt. Är det nyttigt eller är där förmycke socker i där med?
O likadant med kvarg... nyttigt/onyttigt?
Jag käkar gärna kvarg som lite dessert med någon frukt o lite granola. Vill gärna veta om detta hindrar min viktnergång...
Någon som vet?

Av sodertos - 15 juli 2013 18:10

Jag har funderat på en sak...
Man har ju igentligen 2 gammel mormor/ morfar o 2 gammel farmor/farfar.
Jag menar mamma har ju både mormor o farmor. Hennes mormor blir ju min gammel mormor men vad blir hennes farmor?
Kan någon lösa detta till mig? :-D

www.sodertos.bloggplatsen.se





Av sodertos - 15 juli 2013 13:58

Ja om ni ska pröva någon måltidsersättning så testa modifast!
Jag tycker själv att dom är goda o inte alls mjöliga.
Jag har testat choklad, jordgubb, banan o chokladpudding. Tycker om alla :-)
o chokladpuddingen är helt okej som efterätt. Ska nog handla hem den så har man pm suget slår till :-) o dom innehåller ca 220 kcl per portion.
Bra va?!


Ni hittar dom på apoteket ;-)


www.sodertos.bloggplatsen.se

See yaa...


Av sodertos - 15 juli 2013 08:09

Ja vågen vill inte som jag vill :-(
Ligger på 61, 3 nu!!! Blääää....
O fast jag håller igen så händer inget!
Jag tror att min kropp har vant sig lite vid att äta som jag gör så därför ska jag nog börja dricka lite ersättning istället.
Tänkte köra några dagar men ska äta kvällsmat tror jag.
Det värsta är att det är ju marlnads veckan nu... o känner jag mig själv rätt så kommer jag vistas på någon marknad o då blir det skräpmat!!
Fan vad jobbigt allt är nu!
O ingen vettig träning för jag jobbar så mycke...
Jaja.... jag tröstar mig med att det inte står 100 framför 61 ;-)

www.sodertos.bloggplatsen.se



See yaa...



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards