Alla inlägg den 16 juli 2013

Av sodertos - 16 juli 2013 20:05

Japp krängar dag delux!
Vi stack en runda till Kivik marknad idag.
O ja marknad är typ kränga satan för mig hehe..
Blev Langos, churrios (eller hur det stavas)
Godisrämmar o Marabou som jag ska kränga nu ;-)

Ont i ryggen fortfarande :-( o va rätt trött i den efter ett par timmar där.
Får kanske söka för det... fast Nova kommer bara säga att jag ska äta värktabletter o höra av mig igen om jag fortfarande har ont efter 6 mån!!
Det är inte första gången jag har ont så något måste ju orsaka det. Blir även trött o får ont om jag står eller går förlänge.
Aja...

Lite bilder från idag :-)


Namnam.... ;-)



Bra fördelning.... Hjärtat tvättar bilen o jag äter choklad :-p

Av sodertos - 16 juli 2013 10:38

Riktigt kul att ni svara på mina frågor :-D
tänkte att jag kanske ska lägga upp lite svar här ang kosten o träning.

O kom ihåg att jag svara på era svar så glöm inte o gå in o kolla igen bland kommentarerna ;-)

kram på er!

www.sodertos.bloggplatsen.se

Av sodertos - 16 juli 2013 08:03

Har en granne vars hund står o skäller förjämnan! Igårkväll satte han igång 23.30 ca o nu imorse 07.30
I början brydde vi oss inte precis för han bara skällde till men nu står han o skäller flera gånger i rad... o även när dom går ut så skäller han i trappan ner!
Det är en golden så ni kan ju tänka er hur det hörs :-/
Hur ska man kunna lösa detta?
Jag vet ju inte om mina hundar skäller när vi är borta. Dom gör det knapt när vi är hemma...
Funderar på om man ska lägga en lapp i lådan till fom att skaffa antiskall halsband.
Bra idé?



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards