Alla inlägg den 19 juli 2013

Av sodertos - 19 juli 2013 22:03

Aaaa.. riktigt skönt att få krypa ner i sängen nu.
Är rätt slut i kropp o huvud efter x antal timmar på marknad.
Men det är kul :-)
Blev Langos churros idag med.
Snuskit onyttigt men gott!
Så det blir inget lördagsgodis för mig imorgon...
nä natti natt

x2

Av sodertos - 19 juli 2013 15:18

ja blir en tripp till sjöbo ikväll med :-)
kan inte hjälpa att jag är tokig i marknader haha...
så blir väl snask ikväll med well well... man lever bara en gång hehe...

see yaa...

Av sodertos - 19 juli 2013 08:03

Blanda kvarg med hallon/blåbär o fun light så fick jag denna goda kräm :-D
Testa ni med om ni inte redan gjort det!





Ja då bär det av till sköbomarknad idag :-)
Lite av en tradition faktiskt.
Men blir med jobbet så får ju inte gå som man vill då :-/
aja.. jag kommer dit ivartfall :-)

Ja funderar på om man skulle skaffa sig en stegräknare...
Jag kan inte ha mb med mig överallt när jag går på jobb så dom här apparna funkar inte för mig.
Men det måste ju finnas som räknar hur långt, hur långtid o sen kalori förbrukningen :-)
Eller?
Får kolla upp det där.

Nä dax att göra sig klar...

p.s
glöm inte mat/bak/ godis tipsen.... ;-)

See yaa....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards