Alla inlägg den 18 juli 2013

Av sodertos - 18 juli 2013 16:38

Ja jag söker tips från er!
Har du något smarit recept eller något liknande i nyttoväg så skriv det gärna till mig så kan jag lägga upp det här.
O har du blogg så länkar jag till din sida :-)

Tackar på förhand..

Kram

Av sodertos - 18 juli 2013 14:03

Det ät matmarknaden i Ystad nu.
Har vatt där nere en runda idag o ni kan tro att där är en massa gott...
Allt från krokodil hamburgare till creps o godsaker :-)
Jag åt inget dock...

Blir sköbomarknad imorgon så antar att det blir lite onyttigt där hehe...

Kakor...


Godiiiissss..
(Dock ät dom inte så goda som dom ser ut, smakar bara socker)

see yaa...

Av sodertos - 18 juli 2013 08:00

Ja ett par st tipsa mig om att ta vanlig lätt kvarg o hälla i funlight med jordgubbs smak.
Tänkte att det måste jag testa eftersom det är betydligt nyttigare än kesellan med hallon o vanlijsmak.
Sagt o gjort...
Nu sitter jag här med min talrik o det blev faktiskt gott :-D
Så det tipset tackar vi mina kära läsare för!

Nä käka klart o sen mot jobb!

www.sodertos.bloggplatsen.se



See yaa...



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards