Alla inlägg under juli 2013

Av sodertos - 15 juli 2013 13:58

Ja om ni ska pröva någon måltidsersättning så testa modifast!
Jag tycker själv att dom är goda o inte alls mjöliga.
Jag har testat choklad, jordgubb, banan o chokladpudding. Tycker om alla :-)
o chokladpuddingen är helt okej som efterätt. Ska nog handla hem den så har man pm suget slår till :-) o dom innehåller ca 220 kcl per portion.
Bra va?!


Ni hittar dom på apoteket ;-)


www.sodertos.bloggplatsen.se

See yaa...


Av sodertos - 15 juli 2013 08:09

Ja vågen vill inte som jag vill :-(
Ligger på 61, 3 nu!!! Blääää....
O fast jag håller igen så händer inget!
Jag tror att min kropp har vant sig lite vid att äta som jag gör så därför ska jag nog börja dricka lite ersättning istället.
Tänkte köra några dagar men ska äta kvällsmat tror jag.
Det värsta är att det är ju marlnads veckan nu... o känner jag mig själv rätt så kommer jag vistas på någon marknad o då blir det skräpmat!!
Fan vad jobbigt allt är nu!
O ingen vettig träning för jag jobbar så mycke...
Jaja.... jag tröstar mig med att det inte står 100 framför 61 ;-)

www.sodertos.bloggplatsen.se



See yaa...



Av sodertos - 14 juli 2013 09:54

Ja jag verkligen HATAR lilla tåget som kör runder i stan!!
Det är fan bara ivägen o dom tror att dom äger heeela gatan dom kör på!
Inte nog att det kör på vanlig väg o hindrar övrig trafik fanskapet KÖR PÅ GÅ-GATAN!
Det heter GÅ-gata av en anledning!
Det är ingen jävla tågräls!
På sommaren har vi MYCKE turister här nere o gå-gatan blir tjock med folk!
Det är svårt att ta sig fram som det är...
men mitt i denna smet så ska ett tåg tränga sig fram! Alla får flytta sig för annars blir man påkörd!!
Nä håll tåget på smågator runt om om ni nu tvunget ska ha det!!

DÅLIG PLANERING YSTAD KOMMUN!!


Av sodertos - 13 juli 2013 19:08

Men jobbar mycke o vågen går på plus...
Så återkommer när saker o ting är bättre ;-)

See yaa....

Av sodertos - 12 juli 2013 09:53

Har fått ont i ryggen! :-(

Av sodertos - 11 juli 2013 20:32

Har vatt en helt underbar dag!
Börja med en morgonpromenad o sen lite frukost.
Efter det drog jag o hjärtat till stranden :-D
sååå... skönt att äntligen få sätta fötterna i sanden! Dock va ju inte solen framme hela tiden o vi hade en invasion av rapsbaggar men det va mysigt ändå :-)

Sen drog vi hem o fixa oss lite för att sen dra ner till hamnen o hamnfesten. Inget att hurra för dock :-/ men vi va där rätt tidigt så det hade väl inte kommit igång riktigt.
Blev kvällsmat på Hamncafet... Gorme pizza :-D


Tog en liten tur till i hamnen o sen på vägen hem tog jag en mjukglass hihi... ;-)
Nu sitter jag o kollar på Ernst o ska bara mysa :-)



www.sodertos.bloggplatsen.se

See yaa...

Av sodertos - 9 juli 2013 21:19

Denna va riktigt söt o god!
Får bli mitt kvälls godis ;-)



Vattenmelon...

Av sodertos - 8 juli 2013 22:10

Tårtan från kalas nr 2 :-D
Jag bara ÄLSKAR Marängsviss!!!
Så denna tårtan är ju det upptimala för mig hehe...




Så fina blommor... :-)



Ska hoppa i bingen nu. Är faktiskt rätt trött o har ont i huvudet :-(
Hoppas att jag slipper vakna inatt av att va jätte varm o täppt i näsan. Jäkla gräs pollen!

Nä.... Natti natt! <3

www.sodertos.bloggplatsen.se
(Så ser no hela bloggen istället ;-) )

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards