Alla inlägg under november 2012

Av sodertos - 14 november 2012 20:14

Ja lite kärlek, mys o varm choklad med pepparkakor o en risifutti va vad som behövdes för att vända mitt tradiga humör...

Av sodertos - 14 november 2012 18:35

Så då va duschen gjord o naglarna fixade :-)
Jag har ju kvar det svarta men måla guld glitter på tipparna. Blev så fint.. eller bad tycker ni? Guldet är målat med vanligt lack så jag kan ta bort det när som :D

Ja jag är ju ledig nu i 2 dar till men vet inte riktigt vad jag ska göra. Jo imorgon kväll ska jag på home party! Blir säkert trevligt för det är med heminredning hihi.. min favis ;-)

Nä här blir inga barn gjorda....

See yaaa...


Av sodertos - 14 november 2012 15:52

Är bara en sån här jobbig piss dag idag :-(


O inga gardiner har dykt upp inu! Stod leverans 10/11 o så vitt jag vet så är det den 14 idag... Hmmm..
O inga järnbokstäver har jag hittat heller!!!


Nä denna dagen hade man kunnat stanna i sängen...

Av sodertos - 13 november 2012 22:44

Ja nu har man dom tankarna att man borde börja röra på sig! Fan har vatt sugen på att ut o springa nu ett bra tag... eller ja år t.o.m
Men jan kan fan inte få tummarna ur röven rent ut sagt.
Mitt huvud funkar ungefär så här:
Hade vatt skönt att börja träna o sluta att snaska i sig en massa sikt så man kan få en snygg eller ja snyggare ;-) kropp.

Fas nja det är jävligt skönt här i soffan med. Vi kan börja träna imorgon istället o sen för det andra så ska jag upp tidigt imorgon o sen måste jag hinna duscha o bla bla bla....

Nä lite bättre självdisciplin hade vatt jävligt bra!! Man kan kanske önska sig det i julklapp?! Ja det ska käglor göra :D
Så nu vet alla som hade tänkt ge mig julklapp iår att jag önskar mig självdisciplin

Nä nu blir det snart kudden...

Så natti natt :-) Zzzz.....


Av sodertos - 13 november 2012 20:48

Sitter man i soffan bara tar dett lugnt. Sitter o kollar på Äntligen hemma. Tycker faktiskt det är ett bra program men inte så konstigt kanske eftersom jag älskar inredning hehe... :-)

Imogron blir det till att trimma en liten tax.. men sen är jag ledig i 2 dagar till :D

Har förresten haft gelé nagellacket i 1 v nu och det sitter i stort sätt lika fint inu. Fast det stod förvisso 2-3 v men jag är helt klart nöjd :-)

Nä nu börja programet igen...


See yaaa...


Av sodertos - 13 november 2012 07:41

Skulle funnits en lag om att man inte får gå av sängen innan kl 9.00 Bara när det är akut nödvändigt så får man gå upp tidigare. O nä jobb är inte inräknat där!!

Ååå... god natt!

Av sodertos - 12 november 2012 23:00

Ja eftersom ni inte har svarat på mina tidigare mail när jag frågat saker så skriver jag det här istället i hopp om att någon kanske ser det!!

Jag är faktiskt rätt besviken på er... man skickar gång på gång o frågar saker men får inga svar!! O sen den här appen som man använder i sin mobil är riktigt kass... jag kan inte ändra typsnitt m.m i texten. Man kan inte heller förminska bilderna man lägger in eller göra så att man kan skriva lägga in bild o sen skriva igen?! Jag vet inte om jag har missat någon funktion men isåfall HJÄLP!!!!

MEN en sak som inte funkar är att jag inte kan skriva siffran sju för då hänger det sig o jag blir utloggad o sen får jag skriva om ALLT igen!!
Någon mer som har det problemet???
O nä det är INTE MIN MOBIL det är fel på!

Ja nu får man se om man kan få något svar men jag gissar på att man inte får det!

Av sodertos - 12 november 2012 20:59

Fick äta rester idag o jag hatar egentligen det men idag gjorde det absolut ingenting! För ? mitt gjorde så god mat igår så jag skulle kunna äta det imorgon med :-)

Nu blir det lite kvällsmys... ska kolla på den nya dokumentären som ska börja på 3:an

Nä det va allt för nu...

See yaaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards