Alla inlägg den 15 november 2012

Av sodertos - 15 november 2012 21:28

Ja nu blev jag ännu mer inspirerad till att få ordning på kroppen min efter att ha läst om en kompis framgång. O gissa om man blir avis :-( men sikt bra jobbat av henne!!!

Så jag funderar på om man skulle göra bloggen till lite av en träningsdagbok så man blir lite mer sporrad!
Men då kommer jag inte bara att skriva om det så klart :-)

Men ikväll håller vi oss till detta.....

Av sodertos - 15 november 2012 20:50

Så hemma igen!
Där va så mycket snyggt... skulle kunna handla en massa saker men jag föredrar faktiskt att handla i butik där jag kam se sakerna live :-)
Här hade dom med sig en hel del visserligen...
Och dom som hade det bodde jätte fint. Ååå... jag blir så inrednings sugen hihi...


Vi satt o snacka lite om träning o vikt så nu är jag riktigt sugen på att börja röra sig. Sen ska man bara Fejan fan i allt det goda o det blir inte lätt!!
Men som vanligt så tar vi tag i det imorgon hihi... ;-)

Av sodertos - 15 november 2012 17:21

Ja då bär det snart iväg till Home partyt :-)
Ska bara kissa dom små djuren o hämta upp söstra min...
Här är bilderna på sakerna jag köpte förresten....

See yaaa...

Av sodertos - 15 november 2012 15:07

Ja det blev en tur till Vellinge blomman idag :-) Sa igår till min kära att jag ville dit så det fick bli vår utflykt idag!
Va en maaaassa jul saker... men blev faktiskt inte så mycket köpt. Blev några pepparkaks formar o ett par ljuslyktor. Tar bild på dom sen så ni får se :-)
Men där va verkligen mycket... man kan välja vilken färg man vill att julen ska gå i.
Själv så föredrar jag dom vanliga färgerna men finns en massa annat snyggt med.
Eller vad tycker ni om dom här?
Ja den sista är väl inget jag själv skulle välja men dom andra är fina :-)


Av sodertos - 15 november 2012 09:22

Ja morgon stund har guld i mun.. säger dom.
Men jag vett i fan! Varjefall inte när man har hundar som väcker en var 3 timme!
Nä man får väl gå o göra sig i ordning så man får ut något av dagen...



See yaaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards