Alla inlägg den 16 november 2012

Av sodertos - 16 november 2012 19:21

Vatt duktig idag o inte ätit en massa skräp.
Blev en måltidsdryck till frukost för käglor fick lite brott hehe.. annars hade jag tänkt att äta havre o råg (Tror jag att det är) till frukost o sen ersättning på dagen men en riktig kvällsmat.
Sen till lunch blev det räksallad o där va käglor duktig som strunta i att äta krotongerna :-)
Nu blev det en ny ersättning som faktiskt va riktigt god... va nästan så man inte ville att den skulle ta slut! O ett äpple på det.
Det får räcka för idag.
Någon träning har Kahn inte hunnit med för jag har vatt på stan typ hela dagen men det har ju blivet en del promenerat :-)

Så nu blir det fredagsmys... fast utan godis.

See yaaa...

Av sodertos - 16 november 2012 09:22

Jaha... då va man varken. Känns dock som om man sovit i 3 timmar kanske :-(
Well well...
Idag blir det stan med min syster o hennes gullungar. Så jag får väl ta Ivo stiga upp med mig....

See yaaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards