Alla inlägg den 12 november 2012

Av sodertos - 12 november 2012 23:00

Ja eftersom ni inte har svarat på mina tidigare mail när jag frågat saker så skriver jag det här istället i hopp om att någon kanske ser det!!

Jag är faktiskt rätt besviken på er... man skickar gång på gång o frågar saker men får inga svar!! O sen den här appen som man använder i sin mobil är riktigt kass... jag kan inte ändra typsnitt m.m i texten. Man kan inte heller förminska bilderna man lägger in eller göra så att man kan skriva lägga in bild o sen skriva igen?! Jag vet inte om jag har missat någon funktion men isåfall HJÄLP!!!!

MEN en sak som inte funkar är att jag inte kan skriva siffran sju för då hänger det sig o jag blir utloggad o sen får jag skriva om ALLT igen!!
Någon mer som har det problemet???
O nä det är INTE MIN MOBIL det är fel på!

Ja nu får man se om man kan få något svar men jag gissar på att man inte får det!

Av sodertos - 12 november 2012 20:59

Fick äta rester idag o jag hatar egentligen det men idag gjorde det absolut ingenting! För ? mitt gjorde så god mat igår så jag skulle kunna äta det imorgon med :-)

Nu blir det lite kvällsmys... ska kolla på den nya dokumentären som ska börja på 3:an

Nä det va allt för nu...

See yaaa...

Av sodertos - 12 november 2012 13:50

Så då va man hemma om på lunchen. O jag som hoppades på att mina gardiner va komna till ICA så jag kunde hämta ut dom... men nä här låg ingen lapp till mig :-(
Får vi väl hoppas på imorgon istället...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards