Alla inlägg den 24 november 2012

Av sodertos - 24 november 2012 23:59

Ja har vatt en mysig dag :-)
Stack ner på stan o handla lite små saker.
Gick o kolla efter en klänning som man skulle kunna ha till jul men hitta ingen.
Men blev ett par svarta byxor.

Sen ikväll har en kär barndomsvän vatt här så vi har bara kollat på film o snackat sikt hehe... mycke trevligt men tycker lite synd om pågen min haha...

Nä nu ska jag mysa vidare mes mannen min?


See yaaa...


Av sodertos - 24 november 2012 11:58

Så hem kommen från min morgonpromenad....
Eller ja förmiddag ska jag kanske skriva hehe....
Va riktigt skönt men hade vatt mysigare med sällskap... aja får bli en annan gång :-)
Passa på o ta sovmorgon för vi är "barn" fria hihi...
Ställde mig på vågen imorse med. Det har hänt saker så blev en bra morot till att fortsätta :D

Nu blir det Pepparkaksgröt med hallonkeso.

See yaaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards