Alla inlägg den 9 november 2012

Av sodertos - 9 november 2012 21:40

Av sodertos - 9 november 2012 21:14

Så då har man landat i soffan. Så Nice... o med härligt sällskap :-)
Har tänt ett härligt doft ljus med. Luktar sååå... gott! Ska lukta kanel o jag kan ju säga att jag är sjukt sugen på pepparkakor nu... Fast man sitter i doften så känner man den. Annars brukar man ju bli "imun" eller vad man ska kalla det, när man är i doften hela tiden... men inte med denna! Synd man inte kan skicka dofter genom bloggen ;-)

Nä nu ska jag mysa vidare o kolla Jiddra inte med Zohan! Rätt knäpp men rolig film :-)

See yaaa...

Av sodertos - 9 november 2012 15:06

Ja då va det fredag igen.... fan vad tiden går fort. Visserligen har jag bara jobbat 2 dagar denna veckan så kanske därför den har gått så fort :-) fast jag är inte riktigt köar med denna dagen... slutar inte fråns 19.00 lite tradet en fre men man ska va glad att man har jobb!

Nä om man skulle hitta något att trycka i sig innan det är sax att köra tillbaka till jobb.

See yaaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards