Alla inlägg under november 2012

Av sodertos - 19 november 2012 18:08

Ja dagen har bestått av hundklippning.
Träffar svärföräldrarna o nu precis avnjutit kvällsmaten :-)
Har inte blivet någon träning idag o lär väl inte bli det heller...

Matväg har varit bra. Gröt, äpple, ersättning o nu kyckling med ånkokta grönsaker o hemma gjord tzatziki :-) Riktigt gott men mätt som en gris!!
Nu blir det duschen o sen kolla lite kläder iför imorgon. Mamsen fyller år så ska fira henne. Men jag ska jobba på mitt nya (gamla) jobb imorgon redan så hinner bara hem om o byta om.

Nä nu kallar duschen... See yaaa!


Av sodertos - 18 november 2012 20:01

Av sodertos - 18 november 2012 18:34

Ja då va man mätt o belåten :-)
Gubben min hade lagat mat tills jag kom hem! Vilken lyx jag lever i hehe...
Blev lax med ånkokta grönsaker så va nyttigt med!
Träningen har väl vatt okej idag... gått i massa backar + att jag har lite att putta upp för backarna med så det hjälper säker lite :-)

Tror jag ska göra en ansiktsmask nu o jäsa lite i soffan...


Goder afton!

Av sodertos - 18 november 2012 13:53

Ja der har vi idag :D

Förresten om ni går in via Facebook till min blogg så kan ni söka på sodertos.bloggplatsen.se istället så får ni upp hela min blogg o alla inlägg :-)

Änsålänge har dagen gått bra i matväg. Även traskat en del :-) dock kommer jag synda med en lussekatt sen för jag blir bjuden på jobbet hihi... min första för i år så ska bli gott!

Förresten så värmde jag ersättningen nu till lunch men det va inte lika gott så jag håller mig nog till dom kalla :-)

Nä tillbaka till jobb...

See yaaa...

:O

Av sodertos - 17 november 2012 22:23

Japp då va det snart dax för bingen... Jobb igen imorgon. Men man får tänka på pengarna :-)

Ja i matväg har det varit en sådär dag.. blev ju gröten morse, pytt i panna till lunch (hade inget val!) O sen en ersättning när jag kom hem. Så det va väl helt okej antar jag...
Sen i trängsväg har det blivet lite promenader bara.
Så skönt för mannen min är med på mitt spår nu så man behöver inte tänka mat i 2 olika banor.

Nä nu blir det natti natt...

See yaaa...

Av sodertos - 17 november 2012 21:29

Japp va lite trött på mina svarta naglar så tog bort dom. Va lite klydd att får bort det! Ja själva proceduren va inte så svår men det ville inte släppa riktigt.
Men nu har jag snygga naglar igen :D
Blev fransk manikyr... tycker det är snyggt o stilrent.

Så här blev det :D



Av sodertos - 17 november 2012 08:06

Ja då va morgongröten ner o snart bär det av till jobb.
Valde att bara lägga i hallon i gröten idag. Men va kanske inte det godaste att äta när man fortfarande är yrvaken o mer en sötsaks människa! Men men... betydligt nyttigare än bröd.

Nä minsann o dar. ... här har inte jag tid att sitta!

See yaaa.....

Av sodertos - 16 november 2012 19:21

Vatt duktig idag o inte ätit en massa skräp.
Blev en måltidsdryck till frukost för käglor fick lite brott hehe.. annars hade jag tänkt att äta havre o råg (Tror jag att det är) till frukost o sen ersättning på dagen men en riktig kvällsmat.
Sen till lunch blev det räksallad o där va käglor duktig som strunta i att äta krotongerna :-)
Nu blev det en ny ersättning som faktiskt va riktigt god... va nästan så man inte ville att den skulle ta slut! O ett äpple på det.
Det får räcka för idag.
Någon träning har Kahn inte hunnit med för jag har vatt på stan typ hela dagen men det har ju blivet en del promenerat :-)

Så nu blir det fredagsmys... fast utan godis.

See yaaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards