Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av sodertos - 30 oktober 2013 21:07

Japp blir lite mer sminktips.... O ni som inte tycker detta är kul...   


Som ni har förstått så älskar jag smink... Jag fundera tom att läsa till Makeup artist ett tag men kom på att det är nog svårt att leva på det. Så det projektet la jag ner lika fort igen!


I den här videon får ni en vardaglig makeup... Jag tycker personligen att det ändå är myckr smink o många olika moment.

Jag brukar bara göra Foundation, kontur, rouge, puder, eyeliner, ögonbryn o mascara...klart!

Låter kanske mycke men dom flesta stegen behöver man nästan om man inte har perfekt hy o kan skippa foundation m.m men gör man det så kan man inte göra skuggningar o rougen sitter ju inte lika snyggt iheller... Men ja det är ju upp till var o en. Detta är min "vardags sminkning".


Men åter till klippet   





Tycker annars att hon gör snygga o bra sminkningar så därför kör jag på hennes klipp.

Jag har förresten inte testat mitt nya smink inu. Har bara jobbat en massa o sminkar mig inte då...

Men imorgon eller på fredag ska jag testa det wiii.... länktar    (jag vet att jag är knäpp)


Gud vad jag blev trött nu...

Får väl pinka min små lurviga hundar o sen krypa ner i bingen...


Natti natti...








Av sodertos - 30 oktober 2013 13:46

Ja jag ska också göra en sån som alla andra bloggare gör..

5 Staker ni inte viste om mig!

1. Jag tycker inte om mjölk.
2. Jag äter sega grodor på ett speciellt vis.
3. Jag älskar att göra andra glada.
4. Älskar att bli pillad i håret.
5. Svin rädd för spindlar.

Ja det va det... intressant va?!

Nä nu blir det tillbaka till jobb..
Imorgon o på fredag är jag ledig men har en massa andra saker inplanerat... tex knäcka ryggen... wohoo.. fast det behövs nog för har ont i den.

Nä.. see yaa!

Av sodertos - 30 oktober 2013 08:03

Ååå... vill bara dra täcket över huvudet o sova bort denna dagen!
Huvudvärk o kvinnovärk.... kan inte en sak komma åt gången?

Precis tryckt i mig lite gröt o en treo.
O nu kallar jobbet! KANON!

ZzzzZzzz....


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards