Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av sodertos - 14 oktober 2013 22:42

Äntligen funkar min läkning mellan bloggen o Facebook.
Fixa det helt själv... ni tror väl inte jag fått någon hjälp från admin!
Aja.. skönt att det funkar :-)

Åå.. måste sova nu.. ska upp 06.45 imorgon. Men på ons ska jag upp vid 05.00
Zzzz...
Ja vad gör man inte för Ullared... eller Gekås som det igentligen heter :-)

Nä natti natt...

Av sodertos - 14 oktober 2013 21:04

Va ute o kissa hundarna imorse..
O vad ser jag... jo punka på min bil!
Aaaa.... jag som ska köra till jobb!
Ja det va till att kasta i sig frukost o sen upp på cykeln...
Å herregud mina ben!
Hann cykla några meter bara o sen va jag redan tött haha...
Men jag trampa på heeela vägen upp till jobb o alla backarna men jag va typ döende när jag kom fram!
Benen kunde jag knappt lyfta haha...
Ska tillägga att jag får cykla på sambons cykel o den är en ANINGENS förstor.
Får liksom lägga den ner för att komma upp på den. O jag kan inte bara stanna för hoppa jag ner så får jag stången mitt i.....!!
Så måste planera stoppen o sen att komma igång igen tar sin lilla tid o snitts haha...
Men jag kom fram i tid :-D

Ja o sem va det lunch o då va det bara att cykla hem o kissa djuren... upp igen o sen hem igen när jag slutat.
Ja sen har jag ju gått mina runder med på jobb så benen har fått jobba idag :-)

I morgon blir det stess då med...
När jag har lunch så ska jag köra o fixa däcket sen hem snabbt som sattan... ut med hundarna o sen till ett möte o slutligen till jobb igen.
Aaa... blir trött bara jag tänker på det!

Sen på ons ska jag till ULLARED!
Wohooo... ska dit med min mamma o syster så ska bli kul o få en tjejdag :-)
Dock kommer väl dom springa på barnavdelningen o jag på mitt håll
men men.. så är det.
Kanske man kan hitta några julklappar ;-)
Ja vi får se.

Ska kanske meddela att mopsens flytt gick kanon... han får springa o busa med andra hundar...
O han har redan hittat 2 mopsflickor ;-)
Han ligger helt utslagen på kvällen i soffan efter dagens aktiviteter. Så jag tror att detta är kanon för honom :-D

Nä nu blir det "Det okända" :-)


See yaa...


Av sodertos - 14 oktober 2013 19:22

Ja vi får väl se om kopplingen funkar denna gången....

Inte har jag fått någon hjälp inu!

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards