Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av sodertos - 20 oktober 2013 08:15

Ja imorgon börjar nästa omgång av BOL.
Usch.. jag är inte alls taggad för detta...
men jag måste bli av med denna fula vanan som jag lagt till med. Äter massa skräp o godis flera dagar i veckan så min vikt kommer ju traska stadigt uppåt!
O jag vill ju inte hamna där jag va innan!
Så nä det är bara på det!!

Jag kommer nog ha mina invägningar på fredagar. Tycker det passar bäst för på helgen käkar du ju lite extra hehe...
Så jag har ju redan min start vikt vilket blir 61,6 kg. Trodde faktiskt att jag skulle gått upp mer så det är ju skönt :-)
Detta kommer att hålla på i 5 v så får vi se om man går ner något... huvudsaken är att jag kommer in på nyttobanan igen :-)


Nä nu blir det jobb... kul att det regnar idag förresten!
Usch....!!

See yaa...



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards