Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av sodertos - 25 oktober 2013 22:35

Ja... som ni kanske kan se så har jag ändrat bloggens utseede   

Va såååå.. trött på den andra. Har nog haft den i 1 1/2 år eller nått så kände att det va dax haha...


Idag har jag faktiskt vatt på höstmarknad. Älskar marknader som ni kanske vet hihi...

Hitta inte så mycke dock men denna är inte lika stor som sommarmarknaden är o sen är det ju mest skit på ren svenska. Vist är där dom som har fina o värlgjorda saker men där är ju också dom som BARA säljer skit. O har man gått i 2 rader så har man sett allt för det bara upprepas, samma saker om o om igen

Haha... låter lite negativ märker jag! Kanske skumt att jag älskar marknader då? Jaja.. jag gör det o fråga mig inte varför.... haha...   

Köpte bara lite hundgodis o godis till oss men det är ju slut nu... ja det till oss hehe...

Nä nog om det...


Här kommer förresten ett klipp på en tjej som jag hitta på Youtube häromdagen.

Tycker hon är sjukt vacker/snygg... O hennes hår Gaaaaa.... vill ha!

Hon gör sminktips i sina klipp så tänkte dela med mig av det.

så jag tycker att vi börjar med basen...

 

Foundation & Concealer


Håll till godo o hoppas att ni tycker det är lika bra som jag!

 





Så fort jag ser en sådanhär video så blir jag sååå... sugen på att sminka mig o testa saker. Men sen är det ju lite.. eller ja mycke kanske hehe... av mitt intresse. Både naglar o smink   

Så nu när jag hade kollat runder lite på sminkvideos så blev jag så sugen på att handla lite smink/borstar. O vilken tur att jag har rabattkupong på H&M då hehe...

men måste förbruka den imorgon annars brinner den inne. Ja vi får se vad som händer imorgon.


Sitter o skriver på dator nu iställer för mobilen.. så skönt o mycke roligare... kanske ni märker för inlägget börjar bli långt nu haha...


Nä får väl bli bra så...


Natti natt....  




Av sodertos - 25 oktober 2013 07:54

Ja då va det dax för invägning imorse.
Jag har inte kämpat ett dugg för jag är så sjukt otaggad!
Så jag har faktiskt krängt som fan vissa dagar. O jag har nog fått i mig något gott/socker var dag... så jag tänkte att jag har säkert inte gått ner snarare tvärtom.
MEN...
Vågen visa 61.1 vilket innebär -0,5 kg!
Wohooo... :-D
Så ja det känns ju inte lika jobbigt nu näran ändå fått resultat hihi....
Så förhoppningsvis så blir det - i nästa vecka med.

Nä nu blir det frukost o sen jobb!

See yaa....



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards