Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av sodertos - 29 oktober 2013 19:46

Igår når jag va o handla mat så gick jag förbi "torget" med jul saker...

Glögg, julpynt, pepparkaker m.m Jag har vatt sååå.. sugen på pepparkakor länge nu så jag köpte en burk i helgen o mögelost på tub   

Dock åt vi aldrig av det så när jag va i affären igår o fcik syn på glöggen blev jag så sugen! så jag köpte faktiskt en med hjortrons smak! Mmmm.... smakar ju inte riktigt glögg o är rätt söt men passar min perfekt hehe... Tänkte att jag kan ju vänta med den "riktiga" glöggen lite så kör på denna sålänge!


Har ni drukit den som heter varm o kall? Smakar äpple o kanel tror jag. Jag vet att systemet har eller har haft den vid jul... men tror även att den kan finnas i någon mataffär. Den är i vartafll god! O som den heter så kan du dricka den både varm o kall  





Här har ni Hjortronglögg...

 


Ja den fick tydligen va liten för att komma på rätt håll? Varför kan det inte bara finnas en knapp ROTERA BILD!!!!!?? 


Inte alls kul o lägga upp bilder när det bara ska klydda!



HAAAAAJ!








 

Av sodertos - 29 oktober 2013 14:34

Gud vad jag är hungrig!
Blir fruktsallad med keso, kanel o granola :-)
Mmm...

Körde o skulle handla den här mackapären till min bil men dom hade ingen hemma :-(
Så förhoppningsvis har jag den till fre för den måste bytas!

Nä nu ska jag kränga..

See yaa...




Av sodertos - 29 oktober 2013 07:30

God morgon!

Ja då va det dax att jobba igen..
Blir en lång dag idag :-(
O sen måste jag fixa en sak till bilen med...
Utgifter...utgifter...utgifter!

Nä äta klart min gröt o sen bege sig!

Ni har inte blåst bort förresten?
Tyckte inte det va så farligt. Kunde gott ta i lite till.. gärna åskat med hehe....

Nä... ha en bra dag i blåsten!

See yaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards