Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Tur att man inte är som dom!

Av sodertos - 27 oktober 2013 18:08

Så då va naglarna ny lackade o en kebebsallad nertryckt i magen hehe...


För er som inte vet så använder jag Depends Uv-kit. Det är speciella gellack som man "stelnar" med hjälp av en uv-lampa. Tycker detta är kanon för det sitter mellan 1-3 veckor.

Jag som gillar att göra lite mer än att bara måla en färg rakt upp o ner tycker detta är bra för har man lagt ner en massa tid på att tex göra mönster med ett vanligt lack så är det iregel förstört efter 1-2 dagar

o sen tar det tid innan vanligt lack torkar. Jag brukar alltid vakna med en massa sträck i mina naglar efter håret fast det va timmar innan jag la mig som jag måla...

Så detta är kanon...

Bara att måla, in i lampan... Klart!


Här har ni mina nya naglar... Det är det lackat jag köpte idag.

Glittret såg ut att va ljus guldfärg i flaskan men såg nu att det såg silvrigt ut... aja blidde bra ändå eller vad tycker ni?   



 


Dom ser lite matta ut här på bilden men dom är helt glansiga o även lite mörkare i färgen.


Sitter o kollar på Lyxfällan. Asså jag kan inte förstå hur folk tänker?! Har man inte råd så har man inte...

Helt sjukt att man tar nya lån för att betala andra! Usch... vad dåligt jag hade mått om man hade levt så! Ja det gör ju säkert dom med innerst inne. Men jag förstår inte varför man fortsätter istället för att tag tag i lånet o betala av det INNAN man roar sig med annat!

Ja jag förstår att allt kan hända i ens liv så man måste ta lån eller sätter sig i skiten. Men man gör väl ändå ALLT för att ta sig ur? Jag hade gjort det ivartfall...

Aja... Det är ju bra att dom är med i programet så dom kan vända på sitt liv igen o speciellt när där är barn inblandade. Hoppas bara att dom verkligen har lärt sig en läxa o inte gör så att dom hamnar där igen!!


Nä trevlig kväll gott folk   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45


        Har testat en burn utan sol spray fron Loréal. Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt. När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar. Dock luktar den burn ut...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards