Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Ang flytten...

Av sodertos - 8 oktober 2013 23:23

Ja jag skrev ju att min fina lilla mops ska flytta o många undra nu varför.
Jo det är såhär att mina andra hundar tycker han blir förmycke... han vill leka eller ligga på dom hela tiden o det tycker inye dom om!
Sen känner vi att Affe behöver mer tid o kärlek än vad vi hinner eller kan ge honom.
Därför har jag gjort det tuffa valet att hitta ett nytt hem till honom.
Han kommer få nya hundkompisar bla en mops o han kommer ha en stor trädgård att springa i + skogen utanför husknuten!
Han kan inte få det bättre....
Det är väldigt jobbigt o ledsamt för mig men han får det bättre där :-)
Ja det va väl det hela i stora drag.

Imorgon är det dags igen för knäckning av ryggen..
Enligt kiropraktorn så såg det bättre ut sost så vi hoppas att det fortsätter så :-)

Nä nu säger vi natti ;-)

Kram på er!

 
 
Ingen bild

Linda

8 oktober 2013 23:59

Kan man lämna bort barn också bara sådär för att en av ungarna är jobbigare än den andra? Hemskt att säga så ju! Vissa folk borde inte få ha djur! Tycker du är hemsk som lämnar bort din ena hund för att han är lite jobbigare än d andra och vill ha mer uppmärksamhet!
Skaffar man djur så behåller man dem tills de somnar in såvida det inte beror på att man är för sjuk för att ta hand om dem!!!

sodertos

10 oktober 2013 09:56

Jösses....

 
Ingen bild

Mojja

10 oktober 2013 11:36

Men fan vilken jävla kommentar! Det är väl mycket snällare mot hunden att den får det bra och bättre förutsättningar även om det nu betyder att den får flytta. Det är ju bara själviskt å behålla den isåfall! Fan Linda tänk efter innan du vräker ur dej sånt nästa gång. Förstår du inte att du sårar...

sodertos

10 oktober 2013 13:59

Tack Mojja!
Folk verkar inte förstå att det faktiskt är svin jobbigt för mig!
Man är på bristningsgränsen hela tiden...
:'(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45


        Har testat en burn utan sol spray fron Loréal. Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt. När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar. Dock luktar den burn ut...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards