Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Jobbigt!

Av sodertos - 6 oktober 2013 10:16

Ja va ett tag sen jag blogga!
Men känns inte som jag har så mycke att komma med nu..
Vågen vågar jag inte ställa mig på för den ligger säkert på plus.. o resten av livet knallar på som vanligt!
Dock är det lite jobbigt nu.
Blir nog att min lilla mopd herre får nytt hem nästa helg :-(
Är riktigt jobbigt att tänka tanken att lämna honom hos helt främmande..
Tankarna bara snurrar....
Kommer han få det bra?
Kommer han längta hem?
Får han det bättre där?
Usch... är så jobbigt o gå o plåga sig själv med detta hela tiden!

Nä allt känns lite b*js just nu!!


 
 
Ingen bild

Sara

6 oktober 2013 16:22

Varför ska du lämna bort honom :(

sodertos

8 oktober 2013 23:14

Funkar inte riktigt här hemma.
Han behöver någon som kan ge honom mer tid o det får han på nya stället. :-)

 
Ingen bild

Mojja

6 oktober 2013 22:03

Å nej vad tråkigt! Varför måste han flytta?
Kram!

sodertos

8 oktober 2013 23:15

Blir bäst så för alla :-)

 
Ingen bild

Sara

8 oktober 2013 23:55

Tänk om folk kunde "tänkt" innan dom skaffat djur för att ha dom i ngr år sen komma på att man inte har tid för dom och sen göra av med dom... Skrämmande!

sodertos

10 oktober 2013 08:17

Mmm... o tänk om folk hade tänkt innan dom skaffa barn!!
Saker o ting har förändrats i mitt liv sista året! O istället för att han ska "lida" är jag ärlig nog o inse att han får det bättre där!
O sen kan inte jag hjälpa att mina andra hundar tycker han är jobbig ellerhur!

 
Ingen bild

Mojja

10 oktober 2013 20:34

Tänk om folk kan tänka innan dom häver ur sej dumma kommentarer... Det blir ju bara bättre för hunden för fan!! Å jävligt jobbigt för människan!!

sodertos

10 oktober 2013 21:56

Ja o det blir ju inte bättre bara för att dom "hoppar" på en!
Om dom nu vill leka duktiga så kan dom lägga sin tid på tex hjälpa hemlösa ellet nått!
Slår vad om att det är folk som knapt vet vad det är att äga ett djur o att du har ett ansvar att se till det bästa för djuret ALLTID!

Well well... skit i dom ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45


        Har testat en burn utan sol spray fron Loréal. Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt. När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar. Dock luktar den burn ut...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards