Alla inlägg under juni 2013

Av sodertos - 24 juni 2013 23:15

Usch... har hamnat i godisträsket igen :-(
Skulle börja va nyttig idag men det gick inte så kom på en deal med mig själv att vi äter upp allt godis så finns där inget o småäta av sen :-D
Har köpt lite frukt med idag som jag kan mumsa på om jag blir sugen!
Ska försöka släpa mig ut imorgon med på en lång runda... blivet dåligt med träning på sista tiden så måste bli ändringar på det med!
Ååå... vill ha tillbaka min motivation!!

Nä nu ska här nansas!
Natti natti....



Av sodertos - 24 juni 2013 10:50

...3 hundarna på denna bilden?


Haha... mopsen dyker upp lite här o där på bilderna....


Ja som ni ser.
När man tittar igenom sina bilder sen när man kommer hem så upptäcker man små snart fläcka lite här o var....

Av sodertos - 23 juni 2013 20:01





Usch.. får sova utan mitt hjärta inatt!
Inte van vid det så kommer kännas ensamt!



Av sodertos - 23 juni 2013 14:59

...ställa mig på vågen tror jag denna vecka som kommer för fy f.....n vad jag har kränkt denna helgen! Men det hade jag gått inför att göra så ;-)

Ååå... det har vatt så skönt! Sen i tors kväll har jag bara slappat. Ja tvättat o fixat har jag ju gjort o klippt hund idag. Men där emellan har jag slappat o mått prima i både kropp o själ!
Lätt att jag ska hålla helg fler gånger för nu förstår jag varför folk längtar dit var vecka
:-D


Av sodertos - 21 juni 2013 16:58

Så kanske ni kan se bättre :-)

Av sodertos - 21 juni 2013 16:50

Blev trött av sillen ;-)
Så jag o poppe tog oss en liten vilis på soffan.....


Fylle hung?!



Av sodertos - 21 juni 2013 14:47

Så då är potatisen på G o första cidern öppnad ;-)
Så underbart härligt.... synd att solen försvann nu bara men förhoppningsvis så kommer den igen.
Va inne om i stan innan o hälsa på svärföräldrarna o lite släkt till hjärtat.
Fick sånna skrubbvantat till potatisen perfa så löste sig problemet med hur jag skulle göra dom rena på :-D

Nä nu får jag återgå till kvinnogört..
see yaa.. o Glad Midsommar ?



sommar.....


Av sodertos - 20 juni 2013 22:53

Ja äntligen är jobbe veckan slut o man kan hålla helg :-D
Ska va på landet heeela helgen. Härligt..
Eget hus o egen pool med 24ºc i ;-)
Ja jag behöver väl inte säga mycke mer.
Ska kränga som en riktig gris med
nam nam.... men det kan jag va värd tycker jag! Får se om det blir någon träning. Har tagit med mig kläder till det men får se om jag gider hihi....

Nä nu ska jag snart krypa ner i sängen med hjärtat.

Natti natt...



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards