Alla inlägg den 13 juni 2013

Av sodertos - 13 juni 2013 22:03

...kan få en att bryta ihopa nu!
Hörde en julsång på tv precis o det första som slår mig är att jag länktar till jul så allt detta kan va över!
Var tog sommarglädjen vägen?!

Av sodertos - 13 juni 2013 21:10

Ja allt är bara skit skit skit just nu!!
Önskar att man bara hade kunnat åkt iväg i en månad eller nått o struntat i allt!
Känner mig smått förströrd nu.... o detta sista fick väl bägaren att rinna över!

Tur jag har mitt hjärta o vovvarna <3


Av sodertos - 13 juni 2013 17:57

Usch... jag vet inte hur jag mår idag!!
chocken har inte riktigt lagt sig inu...
Skull gå en lång tur med hundarna i morse men jag orka inte.
Så gjorde vid mina naglar istället. Hade ingen lust men va så illa tvungen!
Sen stack jag upp till syrran o träffa sykon barnen... skönt att få något annat att tänka på.
Vi stack bort till nya Ica för jag behövde handla lite. Kände då att jag va rätt trött i benen efter kvällen/nattens promenader.
Den lilla hunden är hittad förresten :-)

Nä nu får jag fortsätta med kvällsmaten!


Mina nya.....

Av sodertos - 13 juni 2013 00:53

Läste på fejan att en liten Malteser hund hade försvunnit ikväll vid lasarettet i Ystad.
Kände att plikten kalla så jag o min lilla Westie tös gav oss ut på sök.
Dock gav det inga resultat men jag fick tänka på annat en stund!

Så alla i ystad trakten håll utkik efter en liten vit hund! Lyssnar på namnet Chloey!
(stavning?)


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards