Alla inlägg den 12 juni 2013

Av sodertos - 12 juni 2013 23:07



Ena sekunden traskar livet på som vanligt o i nästa vänds den upp o ner!
Jag är helt tom i huvudet... jag vet inte hur jag ska reagera!!
Antagligen är jag fortfarande i chock!!!



Av sodertos - 12 juni 2013 12:03

Va på invigningen av nya Ica idag...
Misstänkte att dör skulle va mycke folk.
O JA! Där va mycke folk.
Dom öppna kl 10.00 så jag va där ett par min i. Va knapt några parkeringar kvar men jag lyckades hitta en :-D
När jag väl kom in så stod dör en Gb clown o bjöd på piggelin... sen avlöste den ena provsmakningen efter den andra...
bröd, choklad, gräddbullar o melon va några saker man kunde smaka också bjöd dom på kaffe o kanelsnäcka!
Men jag tog bara av melonen!
DUKTIG FLICKA! :-D
Plocka ihopa lite små saker bara o sen ställde jag mig i kö.
Väl framme o påväg ut då fick man en påse med lite saker i. Bl.a Choklad, min påse ostbågar o chips, chili ketchup, hudkräm m.m
Gick ut o lämna sakerna i bilen o sen gick jag in igen för att bara gå o kolla.
O tur va det att jag gick till kassan när jag gjorde för den va där kö rakt igenom affären
:O
så jag traska ut samma väg jag kom in hehe...

Nu har jag diskat o städat lite.
Får väl ta något o äta innan det är dax för jobb.

See yaa....



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards