Alla inlägg den 27 juni 2013

Av sodertos - 27 juni 2013 21:57

Denna Westin fick bli fin idag :-)


Blev lite skillnad...

Natti natt!!

Av sodertos - 27 juni 2013 20:17

Ja jag blir kvar här ett tag för pappa ska fixa min bil - ombesiktning :-(
Så man får ju ta vad man hittar... så till kvällsmat blir det makrill, ägg o tomat :-)


Av sodertos - 27 juni 2013 15:47

Har klippt en hund så är ute hos päronen nu. Men jag kom på att jag måste äta något.
Hmmm... vad hittar man på när här vimlar av onyttigheter. Jo jag gjorde havregrynsgröt med mosad banan o kanel.
Världens gegga men man blir mätt :-)



Tänkte att jag skulle gå en runda när jag va klar med hunden men det blåser tok mycke så tog ett träningspass inne istället.
Sprang upp o ner o trappan 10 gånger
50 armhävningar mot diskbänken
50 utfall per ben
50 squts

ja inget värsting pass men bättre än inget!

Nä nu ska jag slappa o äta min gegga!
see yaa...


Av sodertos - 27 juni 2013 11:42

Som tycker om äpple!



Nyttiga hundar jag har ;-)



Av sodertos - 27 juni 2013 09:51

Ja det är vad min frukost består av.
Har precis gått morgonrundan med hundarna. Tar ca 50 min med dom som släptåg... men idag höll vi faktiskt ett hyfsat tempo :-)
Vägde mig i morse och......spänningen stiger.......

- 1kg wohooo.... bara 0, 9 kg kvar sen är jag under 60! Men tror min kropp jade samlat på sig en massa sräp efter midsommar som är ute nu... därför jag gått ner så mycke så snabbt. Så nu gissar jag att sista kg böir värre :-/

Aja... nu ska jag njuta av svärmors sill.
Sååå.... god!! Så blir ett par knäckemackor med det på o vattenmelon!

See yaa...




Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards