Alla inlägg den 16 juni 2013

Av sodertos - 16 juni 2013 19:27

Lite sliten efter att ha jobbat natt men fick en ledig dag istället :-)

Börjar känna mig bättre nu med.
Inte lika stressad som innan så det är skönt!
O gud vad jag har kränkt i helgen... choklad o cola igår. O idag bullar till frukost, mc donkan till kvälls matt o sen lite choklad på det hehe... aja tänker inte ja någon vägning i helgen så förhoppningsvis så har det ändå rört sig neråt i veckan... har blivet en del promenader i veckan o ska bli i veckan som kommer. :-)
Så jäkla härligt att man kan både se o känna det själv nu. Självsäkerheten har ju stigit en del :-p O har gått ner 1/2-1 strl i kläder o skärpet är snart inspänt 2 hål!
wiii... är såååå glad. Sen ska man bara hålla det så med hehe... aja den tiden den sorgen.

Ååå... det är så synd att dessa underbara blommor snart har blommat över helt.
Dom är så fina o luktar gott....
Percis som min sambo så jag får väl ha honom att sniffa på istället ;-)

see yaa....


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards