Alla inlägg under juni 2013

Av sodertos - 27 juni 2013 11:42

Som tycker om äpple!



Nyttiga hundar jag har ;-)



Av sodertos - 27 juni 2013 09:51

Ja det är vad min frukost består av.
Har precis gått morgonrundan med hundarna. Tar ca 50 min med dom som släptåg... men idag höll vi faktiskt ett hyfsat tempo :-)
Vägde mig i morse och......spänningen stiger.......

- 1kg wohooo.... bara 0, 9 kg kvar sen är jag under 60! Men tror min kropp jade samlat på sig en massa sräp efter midsommar som är ute nu... därför jag gått ner så mycke så snabbt. Så nu gissar jag att sista kg böir värre :-/

Aja... nu ska jag njuta av svärmors sill.
Sååå.... god!! Så blir ett par knäckemackor med det på o vattenmelon!

See yaa...




Av sodertos - 26 juni 2013 22:27

Ja tydligen går inte filmen att se som jag la upp igår!
Ladda upp den från mobilen till bloggen men la ut den sen från en dator. O ändå funkar det inte :-(
aja får se om det går o fixa... ni måste ju se Zlatan!

Natti...

Av sodertos - 26 juni 2013 13:38

Fil med jordgubbar....



Fan börjar känna mig strässad över att jag ska va under 60 kg på min födelsedag...
Har inte riktigt tid att träna iheller :-(
Får pallra mig upp itid imorgon så jag hinner med morgonrundan.
Men frågan är om man ska ta med sig hundarna... får inte upp tempot då riktigt för dom ska ju stanna o pinka hela tiden!
aja.. jag får se.

Nä snart dax att jobba igen!

See yaa... <3


Av sodertos - 26 juni 2013 07:58

Jag hoppas att ni kan se filmen jag la upp igår... jag kan nämligen inte göra det via min mobil!!!
Den här appen är fan helt cp! Funderar starkt på att byta blogg! Någon som har förslag? O där appen funkar bra med!

See yaa...


Av sodertos - 25 juni 2013 19:15






Av Nellie som är en av landets bästa dribblare!






 

Av sodertos - 25 juni 2013 11:19

Ja då har mopsen vatt i farten igen.
Lite kul när man kallar på honom, han tittar upp o ser ut såhär...

haha...


Sen kom han ut från sovrummet o såg ut såhär...


Av sodertos - 25 juni 2013 09:51

Sa ju atta jag inte skulle ställa mig på vågen denna vecka... men har redan vägt mig 3 gånger haha... Resultatet är dock inte lika roligt! ca 61, 8 ligger jag på nu :-( bläää...
Så nu ska jag sätta upp ett mål o komma under 60 kg på min födelsedag. Det är den 5 Juli. Alltså har jag 11 dagar på mig :-/
Jaja...

Here we go!




Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards