Alla inlägg under mars 2012

Av sodertos - 17 mars 2012 14:41

Tjo va det va livat i holken....

Ja ikväll väntas det fest o sedan utgång! Inte  fel en lördag som denna  


Vad ska ni själv hitta på med ikväll?


Hinner inte uppdatera mer nu men blir kanske ett inlägg på fyllan ikväll haha...

well well...


Vi hörs! 

 

  

 

 

Kramisss... 

Södertös

Av sodertos - 13 mars 2012 20:59

En liten lite apa, umpa...umpa...falle...rallera....


Nä men lite bättre pli på sig själv o va lite mer händig då hade man ju kunnat gjort hur mycke som här i hemmet.

Eller ja jag kan nog va händig om jag vill men latheten sätter stopp för en!

Fler som har det problemet?! haha....


Satt o titta på Ätligen hemma o blev så sugen på att innreda (som vanligt hihi..)

Ja det är synd att man inte skiter pengar...


well well.. nu ska jag fixa lite saker o sen blir det nog bingen ;)



Natti natt!

 

 

Av sodertos - 13 mars 2012 18:28

Japps.. du va helgens stärkelse inhandlad  

Blev en vinare o några cider mmm....

ser riktigt fram emot detta hehe... Så får vi väl hoppas att det blir lika lyckat som jag hoppas på  


Ja imorgon är det dax för jobbet igen.. Blir jobb nu ons, tors o fre... sen ska jag hem o klippa ett par hundar på lördag förmidag men sen jävlar haha...


Ååå.. måste fixa lite saker på ÖoB o på Rusta! Får väl ta det i veckan....


Sitter o väntar på att grann-frun ska dyka upp! Har gjort kaslersallad som vi ska snaska på hehe... Är såååå.. gott!



Satt o kolla på BB igår... FY FAN....FÅ UT SIPAN! Vad fan håller han på med?! Han håller på o trakaserar personen o förstör saker! INTE OKEJ!! Så ut med honom!!


Nå nu blir d maud!



See yaa...  

 

 

Av sodertos - 11 mars 2012 20:56

Ja denna helgen har vatt lugn men jag har hört rykiten om att nästa helg blir lite mer livad haha... M o hans kompis ville lägga in ett skott så va fan man hänger väl på då   O sen fick grann-frun höra detta så hon är nog också på.. så ja vi får väl se hur detta slutar haha....

Jag tänker inte skriva att jag ska ta det lungt för då slutar det ALLTID tvärt om hehe...så vi får väl se hur det går

om ni kommer läsa om ångest eller en trevlig kväll haha...


Japp då va det BB dax igen! Vem tror ni åker ut idag? Jag har ingen aning faktiskt.. hoppas lite på Sipan...

Tycker han är rent för mycke på Hanna W! Vist hon betéer sig som ett litet barn men hon är sånn o hon går inte till personangräpp som han gör! 

Han hoppar på henne personligen! Så nä ut med honom!


Nä nu får vi kolla vad som händer   Hörs imorgon!  


Kramen

 

Av sodertos - 10 mars 2012 20:04

Japp hamna tydligen på tösakväll hehe...

Syrran ringde innan när jag jobba o undra om jag också ville komma upp o umgås med hennes tjejkompisar...

Ska upp o jobba imorgon med men lite sälskap kan man väl hålla =)

Dom ska ju dra ut sen medas jag drar till sängen hehe...


Nä får väl åter gå till töserna igen så jag hinner snacka lite mer skit innan jag ska köra hem!




See yaa....

Av sodertos - 9 mars 2012 20:25

Eller ja det va ju en pizza i ugnen men nu är en bit av den i min mage så jag ser ut som att ha en bulle i ugnen haha....

Nu blir det lite mys i soffan med goda vänner o godis =)


Hörs imorgon...


Natti natt....

Av sodertos - 9 mars 2012 13:00

Nu finns det ett nytt eller ja begagnat rättare sagt hehe... däck på min bil! Så nu kan jag köra rally igen =)

Har även vatt i ihandlat lite till kvällen.. det är ju fredag så det får vi väl fira med lite pizza o godis hihi...


Sen imorgon blir det jobb för mig o på söndag... Men har vatt ledig nu 3 dagar så gör inte så mycke =)

Det som är negativt med att jobba helg o va ledig i veckan är att man blir helt förvirrad på dagarna haha...

Så skriver jag fel här så bli inte förvånade för jag får hela tiden tänka till vad det är för dag =P


Nä nu får jag fortsätta städa så jag hinner med allt innan gubben kommer hem!


See ya.... 


 


Södertös



Av sodertos - 9 mars 2012 09:23

Ja då ska man gå o göra sig iordning... M har fixat ett nytt däck till mig så jag måste köra upp o fixa d =/

Fan dett va inte vad jag hade planerat in på min fredag!


Aja... man kan inte göra så mycke åt det.. Bara skratta o se glad ut!


Ska hem sen o städa hade jag tänkta.. kanske köra lite tvätt med!

Sen ikväll blir det hemmagjord Pizza =) mmmm...


Nä nu måste jag fortsätta..


Ha d!



Södertös



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards