Alla inlägg den 3 mars 2012

Av sodertos - 3 mars 2012 11:49

Ja då vankas det fest ikväll... skoj =) Dock ska jag köra så blir lungt för min del. Men sen å andra sidan så mår jag ju bra imorgon hehe...

Vi ska köra ut till päronen snart hade jag tänkt. Vi ska lämna hundarna där o sen gör vi oss klara där o kär därifrån så blir det inte en massa stress. Sen kör vi dit igen inatt o sover där imed jag behöver hämta hundrana imorgon iallafall hehe... perfa =)

Min suster o gullungarna är också där ut så jag har köpt lite saker till dom o sen tulpaner till mamma! Snällt va?!

Klart hon ska ha tulpaner! Dom ställer alltid upp med allt o sen älskar hon tulpaner såp det kan ju inte bli bättre =)


Har faktiskt hunnit med en runda nere i stan med...Va tvungen att inhandla lite saker... ;)


Well well.. nä nu har jag inte tid att sitta här. Hoppas ni får en trevlig kväll....




 


See yaa....

 

 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards