Alla inlägg den 25 mars 2012

Av sodertos - 25 mars 2012 20:58

Hmm.. jag antar att mitt liv är väligt intressant för tillfälligt! Går in o kollar statusen innan man bloggar så har man kanske 14 läsare efter 1 inlägg 33 st hmm... tror ni vill gotta er i allt som händer nu! MEN ICKE!

Fortsätt ni spekulera!


 


Ni som bara vill snoka o snacka skit: FUCK OFF!!


Ni mina riktiga vänner vet redan ALLT!




SÖDERTÖS

Av sodertos - 25 mars 2012 18:26

Har vatt riktigt skönt väder idag =) man får ju lite hopp om livet hehe...

Skönt att man har ett sånt jobb som man är ut mycke i.... hade haft lite ångest över att bara stå inne hela dagen!!




O knopparna börjar komma =)



   


Nellie tycker också om sooooolen...



Ååå... vet ni vad? Man skulle ju ställa fram kl inatt... Jo då jag va jätte duktig o gjorde det... MEN

När jag sen vakna på morgonen så tyckte jag det kändes väldigt tidigt o det va rätt så mörkt ute så jag titta på köksklockan... Då visar det sig att min mobil har flyttat fram sig själv med =O allså flyttades den fra 2 timmar sammanlagt! Inte konstigt att det kändes tidigt när jag va upp en timme för tidigt haha... tur man har fröken ur som håller koll =P

Så nu är jag SVIN trött.. fått sova 5 timmar inatt bara... well well.. överlever väl detta med hehe...


Nu blir det söndagstek hos päronen o sen lite mys med gullungarna...

Vi skulle väl igentligen äta vofflor ikväll men blir nog inga för syster med familj måste hem...

Fast jag har redan ätit idag så nu klara jag mig ett tag hehe...


Nä gott folk!


Ha det så bra för det ska jag!

 


Södertös 


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards