Alla inlägg den 26 mars 2012

Av sodertos - 26 mars 2012 20:08

Det bara slog till o tittorna blev tunga! Fast jag har ju vatt vaken sen 07.45 imorse så kanske inte så konstigt hihi...


Får se om det blir " Det okända" ikväll... gissar på att mammasen ska se något annat! O eftersom det är deras tv så får ju jag rätta mig efter dom hehe...

Annars händer väl inte mer... blir väl bingen i något sådär tid för jag ska upp o tröffa folk imorgon. Tillbaka till city hehe...


Nä gott folk.. nu har jag nog inte mer vettigt att skriva idag! Ja inte för att det andra har vatt så vettigt men ändå hehe...


Sov så gott sen för det ska jag göra... o du! Händerna på täcket ;)



Natti natt...




Södertös







Av sodertos - 26 mars 2012 17:19

Ja jag vet faktiskt inte vad som har tagit åt er? Varför är min blogg sååå rolig att gå in o läsa nu?

Aja... något är det ju som lockar! Kul att ha läsare men ska ni snoka o ha er så kan ni lika bra lägga ner!


Dagen har vatt lugn o skön.... bara slappat hela dagen i solen =) Skönt att våren äntligen är påväg för jag längtar riktigt mycke till sommaren!! Ååå.. varma sommarkvällar med grillning o man känner det svider i skinnet det är nice =P


Blev ju pannkakor till frukost i morse fast jag inte borde... o det blev vist det till kvällsmat med haha... men det är ju så gotttt!

Nu ska jag bara gotta ner mig i soffan o fundera på vad man ska göra imorgon!



Ha en trevlig kväll o puss på nosen ;)



Södertös


Av sodertos - 26 mars 2012 10:05

Ja nu har pappa vatt i farten igen haha...

Igårkväll satt hela familjen runt matbordet o prata om påsken.

Mamma o pappa ska på en årlig påskfest så mamma fråga om det blev något av med att man skulle ha någon påskig huvudbonad.

Nä sa pappa.... Men du kan ju bara ta lite vann i håret så ser du ut som en nykläckt kykling...

HAHAHAHA....

Det roliga är att mamma har rätt tunnt o lite ockigt hår så hon hade sett ut som en nykläckt kykling haha....


Vet inte om ni förstår hur roligt detta va... men vi höll på att spruta ut måde mat o dricka ur munnen när han sa det  



Södertös 


Av sodertos - 26 mars 2012 08:46

Fan vad man blir glad när man vaknar o ser att solen skiner  

Ja då får vi se vad denna dagen erbjuder.... Vet att där finns pannkakor i kylen så tror att jag ska börja min dag med dessa?! Dock borde jag inte...  

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards