Alla inlägg den 4 mars 2012

Av sodertos - 4 mars 2012 20:07

Mmm.. har suttit o funderat på vad det är för några som bor på våningen över oss! Visa hänsyn vet dom nog inte vad det är!

Det låter som det är elefanter som bor där uppe. Sen ska dom hålla på o flytta runder saker på kvällen!

Jag menar istället för att dra stolen i golvet kan man lyfta den!

Det roliga är att vi har aldrig hört dom andra grannarnasom bott där så varför ska dessa höras mer?!

Ja det är konstigt.....

O en ska till är att hon springer runder med skor innomhus!

HALLÅ DET BOR FOLK UNDER ER OM NI MISSAT DET!!


Well well...


Ny har jag lyckats fixa bilden på mina naglar =)


 

Snygga va? ;)


Nä nu blir det film med M o hundrana... blir nog inte så mycke BB idag för dom repeterar ju bara en massa...


Nä nu säger jag natti natt =)




See yaa...

 

Av sodertos - 4 mars 2012 16:19

Ja man är lite tung i ögonlocken idag... men inte så konstigt kanske när man kom i säng vid hlav4 imorse hehe...

Festen blev lugn o vi fick go maud med =) Det bjöds på sörgåstårta.. vilket är en av ina favisar mmmm...

Ja kom in o börja snacka om min blogg med en av killarna som va med på festen o han sa då att han ville va med i min blogg när jag blev känd    Haha... så ja jag tänkte att vi får väl brja nu då....



 

Ja jag brukar ju inte skriva ut namn men här han ni Ola....

o töser han är singel   



Ja jag fixa ju mina naglar till festen igår...  blev zebrarandigt! Rätt snyggt om jag får säga det själv hehe...

Skulle lägga upp bild på dom men datorn klyddar lite så får bli när jag kommer hem sen =)


Ja annars har väl dagen varit lugn.. Inte allt förmycke som har blivet gjort.

 Haha.. har lärt mamma att använda Fb förresten....Tar sin lilla tid att sätta sig in i det! Men vi får väl se... snart sitter hon kanske hela nätterna o surfar runder  


Nä nu får det bli duschen... usch.... bli blöt! Men mn käner sig lite små äcklig fast man inte har gjort något specielt... o sen ska man ju jobba imorgon o så vill man ju inte komma helt avdankad haha...


Nä men ha det så bra så hörs vi.....


Kramissss...




Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards