Alla inlägg den 2 april 2014

Av sodertos - 2 april 2014 19:07

Hmm.. har vatt helt speedad sen i middags... Testa Celsius för första gången så funderar på om det kan va den? Där är ju kofin i... haha.. Aja.. har jag ju fått en del gjort idag.

Körde ut till Europa Blommor för att se om där va något snyggt till fönstret i tv-rummet men nääää..

Så kom jag på att jag behövde stenar till min nya ljuslyckta så det blev en runda till stranden för att plocka sten med haha...


Dock har jag inte hunnit dammsuga idag... o jag fick inte iheller för sambon nu ikväll.

- Nä den håller ett jävla liv... Fick jag som svar.

Så har sopat lite istället   



Va rätt så god faktiskt... smaka som is-te.... Ja drickan då   


 

Va lite lurigt där om regnet skulle hinna komma innan jag hade plockat klart... men jag klara mig!


Nu har jag fixat/byggt mina naglar med.

Blev en rosa/korall färg med lite glitter på vissa fingrar så nu ser man ut som en liten tösabit haha...

Nä duschen härnäst...


Over and out! 

 

 

 

Av sodertos - 2 april 2014 16:00

Så snygg RUMPA!! Tänk om man hade haft denna välsvarvade kropp...   



Här får ni lite övningar med..     

Så det är bara o kämpa på hehe...



See yaa...

 

 

 

Av sodertos - 2 april 2014 11:46

Ja så klart ska mina små bebisar också va vårfina    så dom har fått nya koppel...

Dock är det bara jag som använder dom för sambon tycker dom är lite femenina haha...


 



Lite svårt att se på bilden kanske men dom är neonrosa neongrön...

Så snyggt...


Nu va träning o storhandling avklarade... så nu blir det att städa lite innan det äntligen är dax för frukost/lunch...

Blir sallad idag mmm....



See yaa....

 

 

 

 

Av sodertos - 2 april 2014 08:01

God morgon på er!

Ställde mig på vågen nu precis...
-0,7 kg :-) sen igår!
Wiii... hoppas det fortsätter så haha...
Men det kan jag drömma om.
Har lite träningsvärk med idag så det är ju bra :-D

Nu blir det lite te o sen dax att veckohandla..
kul NOT!
Fast hade tänkt ta hundarna med mig så kan jag sticka in om på Arken (djuraffär) som ligger bredvid.
Farligt att den ligger där hehe...




See yaa....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards