Alla inlägg den 8 april 2012

=)

Av sodertos - 8 april 2012 18:21


Jo då sååå att ee....

Av sodertos - 8 april 2012 11:56

Hmmm... har redan vatt ledig i 5 dagar =O var fan tog den tiden vägen?! Fast klart tiden går fort när man har roligt =)

Gårdagen blev lugn.. tur va väl det för jag va litta sleden hehe...

Belv bara lite firande med vänner till familjen o trevligt va det =)

Hur blev er påsk då?

Fick ni några påskägg?

JAG FICK Wiii... =D

Dock va det en ny påskhare iår... mycke bättre o trevligare!

Fick en chokladhare med av mammsen =P

Usch vad jag ska kränga haha... fast jag har bestämt mig att det är bara det o inget annat godis jag ska äta... så jag hoppade godiset igår faktiskt. Duktig kicka =)


Idag blir det till att hjälpa till med bebisarna.... tills dom somnar i varjefall....

Vi ska tydligen ha några gäster här ikväll med... men mamma vägrar säga vem det är haha... jaja vi får väl se =)

Ska äta lax mmm... o sen lite muchmuch till det gott hihi...


Nä detta va väl allt för nu!


 Ha en bra dag....





Södertös







Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards