Alla inlägg den 3 april 2012

Av sodertos - 3 april 2012 22:32

Hur kan man bli så beroende av en låt? Jag hörde den för första gången ikväll o nu har jag nog hört den 10 gånger.. om det räcker!!

Ja jag har inte lyssnat direkt på texten så skit i den men jag tycker den e sjukt skön!! Den kommer nog gå varm i mina öron ett tag hehe... Håll till godo =)









Södertös

 

 

Av sodertos - 3 april 2012 21:46

Ja inget vettigt precis... haha.. precis som vanligt!

Nä men ska nog hoppa i bingen snart.. tittorna börjar svika hehe... o nya äventyr i morron!

Sen det bästa av allt är att jag får mysa med ALLA min gullungar =)


Tänk att man kan älska små baran så mycke! Undra hur det kommer att bli när man får egna haha....


Well welll... cykelställ... Nu säger denna Södertös...        



GOD NATT

Av sodertos - 3 april 2012 19:08

Sorry gott folk att jag inte har uppdaterat på ett tag men har haft fullt upp hehe... fast rätt skönt med lite semester från detta ;)


Nu har jag en liten mini semester från jobbet med! Skönt... är ledig lite mer än 1 vecka hehe.. inte helt fel =P

Imorgon blir det in till stan o fixa naglarna... måste fixa lite andra saker med!

Annars så blir det väl en lugn vecka.. ja på lördag ska det ju firas påsk med påskamaud mmmm.... =P

Undrar om påskharen kommer i år igen?! Har haft tur än så länge men han kanske tycker jag börjar bli lite gammal nu hehe... näääääää..... man blir ALDRIG för gammal hihi...


Å idga fyller gullungarna 6 mån! GRATTIS Linnéa, Olivia o Eric!

Tänkte först köra upp om o hälsa på dom idag men jag tror jag tar en runda till dom imorgon istället =)


Fan vad jag blev irriterad nu! Gick in för att se om det va "Ätligen hemma" idag men nääää.... för det är Ishockey!!!

Vafan visa det på en annan kanal istället! Varför ska dom alltid ta dom bra kanalerna???!!

Jaja.. inte mycke man kan göra åt tyvärr =(   (Dagens I-land problem) haha....


Nä nu ska jag dega framför tv:n o njuta av min ledighet =P


 


Ha d!

 

 

Södertös

 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards