Alla inlägg under april 2012

Av sodertos - 28 april 2012 15:35

Mmm... blev helt plötsligt sugen på att shoppa! Typiskat att alla affärer har stängt imorron   

Hur är det på Mån förresten? vet någon det?

Aja.. vi får väl se...


Dagen har vatt lugn o skön =) gjort några inköp bara... dock inget roligt eller ja godis till ikväll hihi...   

Lite tråkigt väder med idag.. massa regn! Fast kvällen verkar till att bli finare så får se om man tar en promenix med djuren!

Nä jag har väl inte så mycke mer att uppdatera om.... hmmm...

Nä kommer inte på något... Nu ska jag lägga mig framför tv:n o mysa lite!


Ha en trevlig lördag...





see yaa....

 

 

 

  

 

 

Södertös




Av sodertos - 27 april 2012 19:45

Ååå.. äntligen är det fredag! O denna helgen ska jag bara ta det lungt... Har haft så jävla mycke att göra nu den sista tiden så det ska bli skönt med lite ledighet hehe...

Ja o sen är det ju 1 maj med!

Ska detta firas tro?

Ja blir inte så mycke för min del för jag jobbar då men men.... någon liten brinnande pinne ska man väl kunna hitta hehe...


Hmmm... ska nog färga håret med ikväll om jag pallar vill säga hihi.. men måst för jag har fått lite klagomål på utväxten haha... aja.. man kan ju inte hinna med allt =P

Annars så blir det bara att ta det lungt ikväll...ta en cider med trevligt sällskap aldrig fel =P



Well well...   ha en trevlig kväll för det ska jag ;)   







(Ja här skulle vatt en bild med det jävla möget funkar ju inte!!)




   Södertös  


Av sodertos - 24 april 2012 18:53

Ja nu har jag äntligen lite tid över till att blogga hehe...


Ja jag sa ju att jag höll på med ett stort projekt... Saken är den att jag har hållt på o flytta för er som inte vet  

Har haft fullt upp nu med jobb o flytt så ni förstår kanske att man inte riktigt har haft tid eller pallat med bloggen riktigt! Men idag så ficka jag lite tid över  

Kan inte göra så mycke i lägenheten idag för jag väntar på att sängen ska komma in o hyllorna ska upp så innan dess blir det nog inte så mycke mer gjort... får vänta till helgen!


Jaha vad har ni hittat på med idag då? själv har man vatt uppe med tuppen (nästan) o klippt en hund o sen har jag vatt hos min kära syster =) Haft en händelserik dag... har inte skrattat så mycke som jag har gjort idag på väldigt länge haha.... O sen blev d Mc till kvällsmat mmmm.....

´

Nu blir det jobb i 3 dagar sen är man ledig i helgen o på mån tror jag hihi... dock jobbar jag 1 maj men men... d kan man väl leva med  


Nä minsan o dag... nu har jag uppdaterat er litta så nu får det vaa sååå....



Ha en trevlig kväll för det ska jag!

 

 

 

 

 

Södertös


  

Av sodertos - 23 april 2012 17:06

Ja det är fart inu... så jag återkommer när jag har lite mer tid =P


See yaaa....

Av sodertos - 17 april 2012 19:58

Ja som ni kanske förstår så har jag fullt upp! Har ett stort projekt på gång  o det tar upp all min tid för tillfälligt hehe... men det får ni veta mer om sen =P


Ja då va man ute hos päronen igen... fan känns som man bara hinner inom i stan o sen ska man hit igen hehe.. ska klippa lite imorgon så det är ju bara till att pallra sig ut då!


Åååå... börjar bli förkyld med =( Vkana i morse med halsont o det kryper mer o mer mot näsan känner jag! Fan jag har ingen lust eller tid att va sjuk nu!!

Well well...


Jaha.. händer något skojsigt till helgen? Eller varför frågar jag....ingen som svara ändå haha...

Själv blir det till att jobba! Lite synd att det är just denna helgen för jag skulle behövt dagarna till annat men men man får ju in lite money =P


Nä nu pallar jag inte sitta här längre... har andra skaer för mig!

Men vi hörs väl snart gissar jag på...



Ha det så bra för det ska jag... ;)






Södertös



Av sodertos - 11 april 2012 13:07

Nyfikna jävlar! haha... jaja den som väntar på något gott =P


Ja då va det dax att börja jobb igen =/ Lite jobbigt när man har vatt ledigt så länge... man får liksom smak på det hehe...

ååå... nu är snart påskgodiset med slut! FAN vad deprimerande.... Aja.. det är väl bäst så för mitt sockerberoende börjar ta fart igen =( bläää...


Förresten ingen som har en lägenhet över? Måste få tag i en så fort som möjligt.... Har inte du en så kanske du känner någon som känner någon som har en?! Evigt tacksam om ni hjälper mig att hitta en!!

 

Är så tråkigt väder ute idag... hade det bara gett fan i att regna så hade det vatt lungt men hundarna blir så jävla skitiga i detta vädret!


Ja just det! Lilla grisen Affe fyller ju 1 år idag =D GRATTIS lilla giiiisen....


Nä nu ska jag gå o göra roligare saker... ha det nice för det ska jag =P




Södertös

 

Av sodertos - 9 april 2012 17:44

Har ni slutat att snoka nu? haha... ja ni har kanske insett att jag inte skriver så mycke här om mitt privatliv hehe.. ;)

Men vem vet en vacker dag så kanske det dyker upp något :P


Fan pågas med en jävla huvudvärk idag =( eller ja jag har haft det i 3 dagar nu från o till men idag ger den sig fan inte... well well.. man känner att man lever i varjefall haha...


Ja då va påsken med över.. fan tyckte det precis va julafton! Var tar tiden vägen igentligen?


Nä min hjärna funkar inte riktigt idag så pallar inte skriva mer.... Ska tröst äta lite av mit påskägg....


Fan... blev sugen på äppelpaj!


Ha d gottans för det ska jag =P


 

Södertös

 

=)

Av sodertos - 8 april 2012 18:21


Jo då sååå att ee....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards