Alla inlägg den 31 mars 2014

Av sodertos - 31 mars 2014 19:33

Har suttit ute nästan hela dagen på jobb idag. Satt i linne o svettades.... skönt med värme :-)
Hoppas resten av veckan blir lika dan.
Jag trivs bäst när det är varmt... men det beror nog mycke på att jag har en sjukdom som gör att kylan blir väldigt jobbig för mig.
Så egentligen borde jag bo i ett varmt land.

Har förresten funderat på att testa en ny diet. 8:16 eller vad den heter. Den går ut på att du äter 8 timmar på dygnet o fastar 16.
Men vi får se ;-)
Ska se vad vågen visar imorgon tror jag on jag kommer ihåg det vill säga hehe..

Nä nu ska jag nog drucka lite te med honung i så man kanske kan bli kvitt den här jäkla hostan någon gång.


See yaa...



Av sodertos - 31 mars 2014 07:51

Usch... känns som om man sovit ca 3 timmar.... osammanhängande!!
Men så väldigt söta westie tik skulle TVUNGET upp i sängen fast hon har egen.
Så efter att hin hade väckt mig 5 gånger så fick hon med sova i köket.
Ja det är min andra hund o inte sambon som sover där.. hehe...
O när jag väl hade kommit tillrätta igen i sängen så börja min sambo hålla lite liv...
Ja soffan nästa... så där fick jag äntligen ro o kunde sova dom sista 2 timmarna!

Tror jag kommer att somna gott ikväll...

ZzzZzz...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards