Alla inlägg den 23 mars 2014

Av sodertos - 23 mars 2014 20:47

Hej på er....
Länge sen sist men har inte känt för att skriva!
Men men... nu tänkte jag dela med mig av erfarenheten av löshåret jag hade..

Jag hade nästan 200 1g slingor som va isatta med ren kreatin allså inte kreatinvax.
Dett ska va mer skonsamt eftersom det i te inehåller något limm eller liknande.
Första 2 nätterna gjorde det lite ont att ligga på det för det är så spänt.
Sen bör du:
fläta håret innan du går o lägger dig.
Tvätta det försiktigt o använd inte balsam utan hårinpackning nere i längderna.
Ha en speciell borste utan knoppar längst ut för att kunna borsta ner i hårbotten.

Jag tyckte även att det kunde va svårt att få en snygg uppsättning då "plopparna" lätt syns o det blir tungt för hårbotten om du har det i tofs.
Sen tappa jag 3 st slingor. O där va rätt mycke av mitt hår med.
O även när jag tog ut det så jändes håret tunnt.
Lite beror väl på att man är van vid det tjocka men kag tycker fortfarande att det inte är lika fylligt som innan förlängningen.

Kosta mig ca 2500 kr att göra o sen 500 kr att ta ut. Jag personligen tycker inte det är värt dom pengarna.
Ja det va lite snabba drag om håret hehe...




Sitter o tittar på mitt underbara hjärta.
Jag trodde inte att man kunde älska någon så mycke... o det blir bara mer o mer.
Häromdagen gick jag här o sväva på moln..
Jag är fortfarande nykär :-D
Varför träffa jag inte dig för länge sen så hade jag sluppit att slösa bort dom åren i onödan!
Älskar dig hjärtat...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards