Alla inlägg under december 2013

Av sodertos - 2 december 2013 09:33

God morgon på er!

Ja då va vi en dag närmare julafton :-D
Jag ska kanske jobba den dagen men hoppas inte att det blir så!

Jag är redan i full gång med att tvätta o ska börja städa o julstöka nu :-)
Funderar på om man skulle köpa en julgardin till köket o kanske julduk?
Ja vi får se... blir nog en tur till Rusta sen.

Nä nu får jag fortsätta...

See yaa..


Av sodertos - 1 december 2013 20:24

Firat advent....




 

Av sodertos - 1 december 2013 13:54

Fan vad jag blir tött...
Jag förstår inte varför det ska va så jäkla svårt o PLOCKA UPP HUNDBAJSET efter er!
DU o ingen annan har tagit på dig ett ansvar från dag 1när du skaffa dig en hund!

Jag gick ca 100 m o på den korta biten såg jag 5 stora bajshögar!
O tro inte att dom låg långt in i en buske där folk ändå inte går...
Nä nä.. dom ligger i gräset längs med gången. Tar men ett litet kliv ut i gräset kan man i stort sett garantera sig att man har hela sulan full av skit!!

Fattar ni inte att folk vill inte trampa i er hunds avföring?!
Det värsta är att folk hänger på varandra....
Har en struntat i o plocka upp ja då är det fritt fram för alla andra med!
O sen när snön kommer blir det katastrof!
Stackar föräldra o barn som vill ut o leka i snön... blir onga snöbollar utan bajsbollar!

Alla ni som INTE PLOCKAR UPP förstör för alla andra som har hund o sköter sig!
Det är tex ni som gör att det blir hundförbud på en massa ställen för folk vill inte vistast bland en massa skit!
Så kom inte o klaga sen på att ni inte får va på stranden eller vissa andra områden...
Ni har bara er själv o skylla!!

O hoppas ni själv trampar i er skit!!

Av sodertos - 1 december 2013 08:13

Ja trevlig första advent allihopa!

Idag är det även julskyltning här i stan....
Vi har det som tradition att gå där på kvällen tillsammans mes vänner till familjen. Men först brukar vi ses o äta lussebullar, pepparkakor o andra kakor...
hos ena familjen. Efter allt teaskande på stan sen så brukar vi käka pizza ihopa.
Det är så mysigt :-D
Men tyvärr så missar jag det i år... ska jobba heeeela dagen :'(
O jobbar jag kvar så lär det bli lika dant nästa år... suck!

Aja... jag får fira advent här hemma med hjärtat istället :-)

Ja julkalendern börjar ju idag med...
Ska ni se den?
Jag ska nog kolla o se om det är något bra som man kan följa för kag tycker det är så mysigt :-D
Ja jag tycker ioförsig att allt som har julen till är mysigt!

Nä nu kallar jobbet!

See yaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards