Alla inlägg den 2 december 2013

Av sodertos - 2 december 2013 19:44

Blev franska med glitter längst ner vid nagelbandet....

Bilden gör dom inte riktigt rättvisa för dom är mycke snyggare i värkligheten   






Har ni förresten kollat på julkallendern?

Jag har sett båda avsnitten... jag kan inte riktigt bedömma inu om den är bra.

Tycker det är rätt roligt att flikan är på ett gammalt museum. Jag tycker nämligen att allt gammalt o förhistoriskt är intressant... Ville läsa till arkeolog ett tag men kom på att det är nog rätt svårt att försörja sig på det hehe...



Kan ni hjälpa mig förresten?!

Jag kan inte komma på vad jag ska ge min sambo i julklapp så jag behöver er hjälp!

Någon som har ett bra tips? Ingen parfym eller kläder för det ar han hehe..

Jag har en liten funderingen på en sak men vill ha lite fler allternativ...

Så snäll hjälp!   




Nä nu ska jag slänga mig framför tv:n tror jag!


Vi ses.....





Kramis...

 

 

 

 

Av sodertos - 2 december 2013 17:56

Donat o haft mig heeela dagen.
Först nu jag kan sitta ner. Fast håller på o fixa naglarna så kan inte slappa helt hehe..
Vet inte riktigt vad jag ska göra för något...
Hmm... ja vi får se. Återkommer med resultatet sen ;-)

Av sodertos - 2 december 2013 09:33

God morgon på er!

Ja då va vi en dag närmare julafton :-D
Jag ska kanske jobba den dagen men hoppas inte att det blir så!

Jag är redan i full gång med att tvätta o ska börja städa o julstöka nu :-)
Funderar på om man skulle köpa en julgardin till köket o kanske julduk?
Ja vi får se... blir nog en tur till Rusta sen.

Nä nu får jag fortsätta...

See yaa..


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards