Alla inlägg under augusti 2013

Av sodertos - 12 augusti 2013 19:50

Japp.. idag har jag gjort lasagne för första gången i mitt liv!
Blev väl helt okej... skulle vatt lite mer krydda i bara :-)
O innan idag va jag hos syster min o baka choklad muffins!
La mörkchoklad bitar i o kokos i vissa...
Riktigt goa blev dom :-D
Så nu sitter jag o hjärtat o kränger i soffan.
Mmmm....


Ser ut som om något hunden hade kastat upp haha...

På tal om hundar så har mopsen vatt i farten igen o rensat köksbordet o skitet på golvet :-/
Suck.. han vet hur man gör någon galen!!

Av sodertos - 12 augusti 2013 08:09

Nere på 59, 9 igen :-D
Semester kg borta!!

Av sodertos - 11 augusti 2013 22:56

Nä jag vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon.. hmm...
Jo köpa loppmedel till hundarna. Kröp små äckliga saker på dom... bläää..
Så måste införskaffa det imorgon!

Skulle vilja göra något för min kära "man" med :-) baka en kaka eller laga någon god mat till honom.. men jag vet inte vad :-/
O jag är tyvärr ingen mäster kock iheller..
Aja.. vi får se vad det blir. Lite sugen på muffins faktiskt :-) Ja vi får se...

Imorgon är det invägning i BOL ska bli intressant o se vad vågen visar...
Jag har slarvat som attans nu ett par veckor både med mat o träning. Men där emot har magen inte vatt sig själv ( kanske pga dåliga matvanor ;-) ) så ja jag vet inte riktigt hur det ligger till..
Brukar ju väga mig flera gånger i veckan ( ja jag vet att det låter löjligt men det blir som ett beroende hehe...) men jag har inte gjort det dom sista dagarna så jag vet har ingen aning... fast jag gissar på 60, 2 kg så får vi se om jag gissar rätt ;-)

Nä nu svider det i ögonen så bäst att blunda ett par timmar nu!

Natti natt...


Av sodertos - 11 augusti 2013 08:05

Fan vad det är tråkigt att jobba när andra är lediga o sen va ledig när andra jobbar!!
Ska jobba idag med.. o sen är jag ledig imorgon. Men vad ska jag göra då?!
Jag har faktiskt ingen aning....
Tips?


:-(

Av sodertos - 9 augusti 2013 09:30

Sista dagen på semestern!
Bläää... hade gärna haft några veckor till.
Förvisso har jag bara haft ca 2veckor så inte så mycke... men men bättre än inget o jag har faktiskt haft en hel del fint väder :-)

Nu ska jag snart sticka till systeryster o sen handlar mat. Sen blir det mer tvätt o disken väntar på mig. Så ja... har lite att göra idag med. Måste ner en runda på stan med.

Nä..

See yaa....




Av sodertos - 8 augusti 2013 10:56

Här åskar o regnar det förfullt! Som jag har längtat.... Åska är sååå mysigt!
Men blev litta svitt ett tag för jag hann bara räkna till 3 efter blixten o sen smällde det... vilket innebär att det är rätt så nära.
Så nu har jag dragit ut en massa sladdar o grejer o hoppas på att det är rätt haha... :-D

Har hunnit att diska o tvättat 5 maskiner med så nu hänger det på tork.
Skulle igentligen dammsuga nu men vafan vågar ju inte när det åskar på det här viset
:-/

Nä nu ska jag nog köra till söstra min o va ONYTTIG haha...
Ja denna vecka med eftersom jag har sem sen får det banne mig va så!

See yaa....

Av sodertos - 5 augusti 2013 09:52

Jävla skit!!

O vågen visa + men det vistr jag redan!
60, 5 kg
Aja... nya tag denna vecka!

Av sodertos - 2 augusti 2013 21:08

Ja både kropp o själ håller semester denna vecka ut så invägningen på mpn kommer nog va piss men det skiter jag i!
Den låg på 59, 8 imorse så har ju inte gått upp något inu. Alltid något :-)

Har vatt på stranden hela dagen...
Så skönt. Dock har vattnet blivit lite kallt..
Visa 17 grader i förmiddags men jag har badat ändå :-)

Nä tillbaka till semestern vilket innebär att jag inte kommer att uppdatera så mycke här under helgen.
Ska umgås med mitt hjärta istället!

See yaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards