Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av sodertos - 15 augusti 2013 21:56

Steg har min stegräknare reggat idag!
Det är lika med 1, 4 mil eller 482 kalorier :-D
Inte illa pinkat tycker jag!
O då är inte alla steg räknade...
Faktiskt rätt kul att ha koll på hur mycke man går.

Jag vann förresten veckans invägning i BOL. Lite kul men alla hade typ stått still eller gått upp lite... o jag va ju bara tillbaka på 59, 9 kg så bara semesterkilona som är borta. Men men.... ny invägning på mån o det blir den sista för denna omgången.
Va inne på att va med nästa omgång med faktiskt.... Fast jag inte går ner speciellt så håller jag vikten o det känns som om man har någon som vakar över en hehe...
Man vill ju inte visa en massa + på invägningen så man håller sig allt i skinnet.
Men jag får se som sagt.

Nä nu blir det lite läsning o sen nanna :-)

Natti natt....



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards