Alla inlägg under december 2012

Av sodertos - 9 december 2012 17:01

Ja lussebullar bakade o julgranen är klädd!
Nu håller jag o hjärtat lite julmys i snöstormen....
Blir go mat (ox) o sen lite pepparkakor, ädelost, lussebullar o glögg. Kanske trillar ner en o annan godisbit med :-p

Trevlig andra advent! :-)




Av sodertos - 7 december 2012 22:18

Ja hemkommen från julbordet nu....
O fy fan vad jag har ätit! Eller ja jag tog bara en gång sill o em gång d varma men sen....
Haha... gick 2 gånger på gröten för den bara sååå god!! Så muffins behöver jag inte äta på en mån typ hehe...
Fick en trevligt julklapp av jobbet med. Snygga sängkläder. Riktigt lyxiga ser dom ut till att vara :D

Ååå... det ska komma in nytt snöoväder på sön. Lääääängtar!

Well well....

Natti natt... nu ska jag o mitt matutslag gå o lägga oss :-)



Av sodertos - 6 december 2012 19:19

Är på riktigt krängahumör!!
Inte bra....men ska på julbord imorgon så då ska här krängas :D

Av sodertos - 4 december 2012 21:48

Trött!
Skulle se äntligen hemma efter att ha avnjutit den goda kvällsmaten... men nä jag somna efter 20 min haha...
Blev kyckling o grönsaker med hemma gjord currysås :-)


Köpte ett tass-spray idag på jobb.
Ska va bra mot saltet o även motverka bildning av snö o isklumpar.
Behöver min han hund speciellt för han har en tendens att samla på snöbollar haha...
O gott luktar det också :-)


Så ni som har vuffsingar o vill skydda tassarna... kom ner till oss på ARKEN ZOO
i Ystad så kan ni med bli ägare till detta spray!
O du glöm inte julklapparna till dina små vänner ;-)


See yaaa...



Av sodertos - 3 december 2012 21:01

1 fasan fattigare...
Men min mage 1 Mc Feast rikare!
Haha...

Av sodertos - 3 december 2012 19:33

För idag syndar jag på pepparkakor :D

Av sodertos - 2 december 2012 14:08

Ja då är man påväg till lite julfika :-)
Mmmm...
Sen blir det julskyltning i stan..sååå mysigt!

Haha... bloggar nog från världens konstigaste ställe nu...
Kofferten på en bil haha... slå den om ni kan
:-p

See yaaa....



Av sodertos - 2 december 2012 10:37

Blev väckt av att jag fick hoppa in o jobba.
Men gud vad mycke snööö.... :D
O mer ska det komma. Dock sa dom på radion att det kan gå över i regn men det hörde jag inte hehe...

Fixade naglarna igår förresten.. blev franska igen men måla rött glitter över sen med vanligt :-)


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards