Alla inlägg under december 2012

Av sodertos - 18 december 2012 15:35

Tjebbis Bollster här...
Det är ett väldigt ståhej nu! Vet inte riktigt vad det innebär men har lyckats lista ut att ordet flytt har kommit på tal en hel del.
Mormor berätta idag att hon passar oss för mamma o pappa håller på o flytta?!

Men vi då? :O
Bäst jag packar ner mig själv så jag får följa med...


//Olivia


Av sodertos - 17 december 2012 21:59

Tjabba tjenixen... Olivia här ;-)
Va lääänge sen jag blogga!
Har haft fullt upp med att va barn... ni fattar inte hur mycke jobb där är med det!?
Ligger ju i hårdträning inför vuxenlivet hehe...
Detta är ju min mosters blogg men jag har lovat henne att blogga lite för hon har också ont om tid.

Ååå... vet ni vad?! Jag o mina syskon (är trilling för er som inte vet) upplevde något väääldigt konstigt häromdagen.
Vi hade vatt uppe på mormors jobb o... vad va det nu mamma kalla det? Lus.. luss....
Ja just det... lussat :-) inte för jag vet vad skillnaden är med vanligt besök o det? Dom blir ju lika hispiga var gång vi kommer haha...
Aja... när vi kom hem igen så kom moster bort till oss. Mamma plocka upp mig o min bror från vagnen o satte ner oss på marken.
Eller vad var det egentligen? Något vitt o pösigt täckte hela marken!!!
Sen gjorde moster något väääldigt konstigt. Hon tog upp lite av detta vita o förvandla det till en boll :O hur lyckades hon med det?
Jag måste komma på hur hon gjorde o vad det vita är!?

Ååå... måste sluta.. mormor är påväg upp för att kolla till oss!

Nattis...

// Olle bolle ?


Av sodertos - 16 december 2012 19:14

Måla naglarna idag o resultater blev små tomtenissar :D



Av sodertos - 13 december 2012 14:29

Namnam...



Av sodertos - 13 december 2012 07:06

Så här väckte jag min älskling...
Nu firar vi Lucia med självaste lucia på tv....
Sååå mysigt :D


Av sodertos - 12 december 2012 22:33

Ja jag har haft fullt upp idag.
Först i väg o titta på ny tv för den andra la ju av... sen ner o jobba till 18.00
Käka kvällsmat, promenixat på bandet i 30 min, vatt o handlat o sen gjort lite julgodis.
Phuu... nu är jag rätt trött. Men ska bara kissa bebisarna o sen ner i bingen! Tur man är ledig imorgon :-)

Natti natt....


Av sodertos - 11 december 2012 22:42

Ska tydligen regna till helgen o kanske fram till jul från o till... tom på julafton visar dom ev regn!!!! FAAANNNN....
Där försvann den lilla självkänslan man hade :'(

Well well... här är mina polkanaglar...

Natti natt..



Av sodertos - 11 december 2012 20:30

Har precis traskat på mitt nya promenadband :-)
Gick bara ca 30 min men -141 kalorier är väl alltid något!
Men fan vad det kändes konstigt när man gick av o gick på golvet.... man bara flög fram o man hann inte reagerar fråns man va framme haha....

Nä nu ska jag o Nellie dela på en clementin!

See yaaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards