Alla inlägg den 22 januari 2014

Av sodertos - 22 januari 2014 22:23

Aaa... blir knäpp!
Jag är så fruktansvärt torr i huden!
Jag smörjer o smörjer men ändå stramar o kliar det överallt!
Det blir ju ännu värre nu när det är kallt ute..
Någon som har något bra tips?

Nä nu ska jag se klart paradise hotel o sen nanna kudde. Blir stora städ o tvättdagen imorgon...

Natti natt!

Av sodertos - 22 januari 2014 17:03

Gooood after kväll!!

Sorry är lite trött o dampig... o huuuungrig!
Aaa... har faktiskt vatt rätt så duktig nu sista veckorna o försökt hålla mig till nyttigheter.
Träning= 0 men jag är på rätt spår hehe...
Ska igentligen väga mig imorgon men ska kränga på mace donkan idag så blir nog inte så bra haha...
Ååå.. den här vikten! Varför kan det inte finnas ett piller som gör att man aldrig blir tjock så man kan äta vad man vill?!
Jag hatar o "banta" o jag hatar o träna änn mer!
Fan!! Men jag är ioförsig glad att jag är född till en slank person o inte har vatt speciellt överviktig alls i mitt liv...
Fan 5 kg hit eller dit vad gnäller jag om?!
Jag är lyckligt lottad på så många andra saker... ;-)

See yaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards