Direktlänk till inlägg 9 november 2013

You goo fjortis!

Av sodertos - 9 november 2013 18:12

Tja tja bloggen!

 

Ja idag har jag typ shopat ny brunkräm... Är super nöjd!

Känner mig skit snygg o färgen är pärfa till mig....

Fick typ 500 spänn av morsan så blev lite annat smått o gått med!

Sen va jag o fika med min bästis... sååå mysigt! Tog en sallad för man vill fan inte bli fet heller   

Aja... här har ni bild på den nya brunkrämen vist är den snygg?!

 

 

Haha.... bara skoja med er men det förstod ni nog   

Nä jag har testat lite olika foundations. Fick ett foundation prov med i förra pudret jag köpte från Isadora så va tvungen att testa den... o primer så klart hihi...

Det va Isadoras nya wake up foundation. Lite mörk i nyansen men tyckte den va rätt lätt att jobba ut o blev snyggt resultat. Synd att jag inte fick den i ljusare färg bara...

Tog vara på provet faktiskt. Tömmde den lilla buken med Fit e provet som jag fick av Åhlens o tryckte ner denna istället. Lättare att förvara den då.

Jaja... nog om det!

Efter många tester så fastna jag faktiskt för min BB kräm igen! Haha... vad saker o ting kan ändras.

Jag tänkte att ha den imorgon istället för Fit me. Jag vet inte.. jag känner mig lite blek o konstig i den.

O resultatet blir inte helt slätt som jag vill... Blir små knottrigt om man kollar riktigt nära.

Jag vet inte om det är pga bb borsten. Men testa nu ikvälll att dutta lite med fingrarna åvanpå krämen när jag lagt på den ordentligt så blir det lite bättre   

 

Sen testa jag ögonskuggor. Ville se hur det ser ut med en mörk färg över hela locket.. så jag gjorde ett öga med mörkt över hela o sen ett med mörkt i yttersta "V:et" som dom kallar det...

Både jag o min sambo gilla den som inte va helmörk mest. Skönt att vi tyckte lika! haha...

Så nu vet jag hur ögonskugga ska va typ till julbordet.

 

Eftersom jag har hållt på så mycke med ansiktet så tänkte jag att jag lägger en chokladmask som återfuktar så den kan få tillbaka lite efter allt slitande i huden!

 

Jag hade förresten Emma S Face mist över sminket idag o vad jag kunde se innan jag börja exprimentera så hade jag inte "tappat" något på näsan eller i pannan som sist. Så förhoppningsvis så hjälper det.

Ska ha min primer o misten i ansikete imorgon så får vi se när vi kommer hem hur det ser ut.

 

Nä nu ska jag fortsätta pyssla om mig själv hihi...

Tycker synd om min sambo för har inte mycke tid över till honom haha... 

Aja.. jag får ge honom en extra puss så smälter han nog   

 

See yaa...

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45


        Har testat en burn utan sol spray fron Loréal. Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt. När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar. Dock luktar den burn ut...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards