Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Nytt!

Av sodertos - 5 november 2013 17:19

Tjingeling....


Ja det bidde en dag på stan som jag sa hehe... Behövde lite saker men kom hem med lite annat..

Oppsii...  Vet inte riktigt hur det gick till... 


Skull ha fatt i ett snyggt linne som jag kan ha på julbordet som jag o sambon ska till. Men det jag hade tänkt mig fanns inte i min storlek... typiskt!


Men jag tog en tur till Åhlens... (skulle aldrig har gjort det enligt min börs!)

Burkar alltid hitta något där hehe... nä men jag tänkte att jag skulle ha fatt i en ansikts olja o en ögonkräm som reducerar mörka ringar... Snacka först med en tjej som tipsa mig om Luminen.

Hitta både olja o ögonkärm där.

Men när jag sen gick för att välja ut en foundation (mina tester börjar ta slut nu hehe...) så fråga en annan tjej om jag hitta rätt...

Så hon börja hjälpa mig med att hitta rätt färg o hon tipsa mig om både det ena o andra ang smink o hy. Skönt att få riktig proffsig hjälp faktisk. Gissar på att hon va utbildad makeup artis...   


Men hon tyckte percis som jag att Fit Me nr 105 passar mig bäst... se där man är inte helt ute o cyklar haha...

Så det blev en sådan. Sen tipsa hon mig om att använta nattkräm så blev en sådan med..

Luminen Senitive Touch

Hon tyckte inte att jag skulle ha någon olja för hon tyckte själv att den kunde lägga sig som ett lager på hyn... o det vill vi ju inte...Bättre att bygga upp huden från grunden!

Nä så det blev dom 2 o Luminen Bright now Vitamin C Eye roll-on.

så ja vi får ju hoppas på att dett blir fingeman...

ja just det sen köpte jag Emma S Moisturising facial mist för attt ha som ett setting spray.

Det är återfuktande med o du kan ha det både innan o efter makeup... Kanon!



 


Ja sen blev det en vänta på JC med... dom hade lite rea så blev ett par baströjor...




Ja det va den shoppingen hihi...

Men jag lova ju er att jag skulle visa borsten... Den är från HM o det står BB brush.

Jag tyckte den va bra o skön att jobba med... o den "snodde" inte krämen som en svamp kan göra.



Nä nu ska jag kära lite...

See yaa...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45


        Har testat en burn utan sol spray fron Loréal. Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt. När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar. Dock luktar den burn ut...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards