Alla inlägg den 13 juni 2012

Av sodertos - 13 juni 2012 21:16

Gick vist ett tag ändå innan jag uppdatera haha... aja d är en världslig sak  

Har precis krängt i mig Taco mmmm... men fan vad mätt man blir!

Ååå.. e ledig till nästa ons nu! Nice.....   Inte fel med lite ledighet!
Men som ni vet så vankas det dop på sön.. så har lite att hitta på med inför det.

O sen på mån ska jag klippa hund hande jag tänkt hehe....


Ja jag har fått för mig att jag ska ha löshår i på sön.. problemet  är bara att jag inte har i mörkbrunt!

Hitta ett på blocket som hade vatt perfa o hon sa att vi skulle höras i början av veckan! Men tror ni att hon svara nu??!! NÄ!

Va fan tänkte jag.... men sen slog det mig! Jag kan ju färga mitt blonda till mörkbrunt =P Så det håller jag på med nu. Har färgat en gång men måste göra det en gång till så det ska jag göra imorron hade jag tänkt =)


Nä nog om detta.... Va förresten på  Stenshuvud häromdagen =) Har inte vatt där sen man va liten så hade helt glömt hur där såg ut!

Va riktigt mysigt... först en mysig skog som man fick gå upp igenom (litte jobbigt men bra för fläsket)

Hehe... Men sen när man kom upp så va ju utsikten helt underbar =)



 




 



 

Härligt vatten.... =)




 


 



 



 



 




Ja detta vakra konstverk såg vi påvägen hem... vet inte riktigt om det är min stil percis =P

 


Ja  nä det va väl allt för nu...



See yaa... 


  Södertös



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards